1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2019 13:10
până la 22.07.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2019 11:00
până la 02.08.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 500 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2019, 13:10 - 22 iul 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2019, 11:00 - 2 aug 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Telecomandă pentru prezentări 50m.
laser pointer roșu. min. 1 an garanție.(Kensington K72425AM)
Garanție min. 12 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
060003217
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2019, 10:39
Data ultimilor modificări
11 iul 2019, 13:17
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 MDL
Achizitii.md ID
21009834
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Durata contractului
15 aug 2019 03:00 - 30 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Telecomandă pentru prezentări 50m. laser pointer roșu. min. 1 an garanție.(Kensington K72425AM) Garanție min. 12 luni CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
11.07.19 13:10
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
11.07.19 13:10
anunț de participare.docx
tenderNotice
11.07.19 13:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 1 350 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări