1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2019 17:48
până la 26.07.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.07.2019 00:00
până la 02.08.2019 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 072 215,57 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2019, 17:48 - 26 iul 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 iul 2019, 0:00 - 2 aug 2019, 0:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de schimbarea invelitorii acoperisului, schimbarea ferestrelor, termoizolarea fasadelor cladirii Scolii de Arte Ialoveni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Palii Elena
Telefonul de contact
026822746
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2019, 17:48
Data ultimilor modificări
12 iul 2019, 10:04
Achizitii.md ID
21009828
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_scoala de arte.signed.pdf documentatia_scoala de arte.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_scoala de arte.signed.pdf
12.07.19 10:04
duae scoala de arte.signed.pdf duae scoala de arte.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae scoala de arte.signed.pdf
12.07.19 10:04
anunt_de_participare scoala de arte.signed.pdf anunt_de_participare scoala de arte.signed.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare scoala de arte.signed.pdf
12.07.19 10:04
Data:
11 iul 2019, 15:09
Subiectul întrebării:
termen de executie
Întrebare:
Termen de executie de 2 luni iar finatarea 2019-2020 este corect
Răspuns (12 iul 2019, 14:38):
Conform art. 1352 alin. (1) din Codul civil al R.M., (1) Prin contractul de antrepriză o parte (antreprenor) se obligă să efectueze pe riscul său o anumită lucrare celeilalte părţi (client), iar aceasta se obligă să recepţioneze lucrarea şi să plătească preţul convenit. Art. 1372 din același act legislativ stabilește că (1) După recepţionarea lucrării, clientul este obligat să plătească retribuţia convenită de părţi, dacă legislaţia sau contractul nu prevăd plata în rate, sau în alt mod. Legea 131/2055 privind achizițiile publice, permite efectuarea achizițiilor de bunuri și lucrări numai în limita mijloacelor financiare disponibile. Astfel, în bugetul anului 2019, pentru efectuarea lucrărilor anunțate este planificată suma enunțată, ultior fiind achitate lucrările executate pe măsura identificării mijloacelor financiare, inclusiv pe parcursul anului 2020.
Data:
14 iul 2019, 14:58
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Poz.37 Streasina infundata, totusi ce tip de material PVC sau Tabla, nu credeti ca ar trebui sa fie doar o singura cerinta?
Răspuns (16 iul 2019, 10:32):
Pentru pozitia nr.37, streasina infundata se va efectua din tabla profilata.
Data:
23 iul 2019, 11:04
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 37 Streasina infundata, comunicati va rog consumul unitar pentru tabla profilata? receta normei "CE31C" nu contine asa tip de material, dar contine "Scinduri geluite si faltuite" cu consumul unitar 0.04m3. multumim
Răspuns (24 iul 2019, 09:57):
In rezultatul sedintei grupului de lucru pentru achizitii publice a Primariaei or.Ialoveni s-a decis ca la adresarea opertatorului economic, codul pozitiei vor fi modificat pe parcursul executarii lucrarilor. Multumim.
Data:
23 iul 2019, 15:42
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa faceti o trimitere la Legea si articolul care prevede expres, ca autoritatea contractanta are dreptul sa impuna o astfel de cerinta: Valabilitatea contractului pina la 31.12.2020, executarea contractului integral in 2019. Vrem sa cunoastem si noi, care act normativ, legislativ reglementeaza aceasta cerinta, mai bine zis, impunerea agentilor economici de a executa lucrarile 100%. Nu considerati o cerinta abuziva fata de agentii economici? Practic solicitati creditarea fara dobinda, pentru mai bine de un an. Va rugam sa argumentati cu acte doveditoare! Va multumim! Nu considerati ca prin astfel de cerinte incalcati Legea?
Răspuns (24 iul 2019, 09:57):
Conform art. 1352 alin. (1) din Codul civil al R.M., (1) Prin contractul de antrepriză o parte (antreprenor) se obligă să efectueze pe riscul său o anumită lucrare celeilalte părţi (client), iar aceasta se obligă să recepţioneze lucrarea şi să plătească preţul convenit. Art. 1372 din același act legislativ stabilește că (1) După recepţionarea lucrării, clientul este obligat să plătească retribuţia convenită de părţi, dacă legislaţia sau contractul nu prevăd plata în rate, sau în alt mod. Legea 131/2055 privind achizițiile publice, permite efectuarea achizițiilor de bunuri și lucrări numai în limita mijloacelor financiare disponibile. Astfel, în bugetul anului 2019, pentru efectuarea lucrărilor anunțate este planificată suma enunțată, ultior fiind achitate lucrările executate pe măsura identificării mijloacelor financiare, inclusiv pe parcursul anului 2020.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.