Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2019, 11:59 - 29 iul 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iul 2019, 12:00 - 14 aug 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament informatic
Informația despre anulare
Motivul anulării
Licitatia se suspenda pentru ajustarea specificatiei tehnice.
Data anulării
13 aug 2019, 18:14
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiperi Larisa
Telefonul de contact
078400242
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2019, 11:59
Data ultimilor modificări
13 aug 2019, 18:14
Achizitii.md ID
21009806
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Echipament informatic
Buget: 1500000.0 MDL
Anulată
Data:
10 iul 2019, 15:26
Subiectul întrebării:
Intrebare la pozitia 4
Întrebare:
La pozitia 4 laptopul trebuie sa fie obligatoriu cu HDD min 1 TB sau se poate de propus model cu 256 GB SSD
Răspuns (11 iul 2019, 12:18):
Privitor la pozitia 4 din specificatia tehnica solicitam strict livrarea dupa modelul propus conform anuntului de participare.
Data:
11 iul 2019, 11:56
Subiectul întrebării:
Intrebare tabla interactiva
Întrebare:
Va rugam sa specificati marimile exacte a tablei interactive solicitate: - suprafata activa a tablei solicitate in inci si cm(diagonala) - rezolutie suprafetei active (mai precis) - specificatia fizica a tablei interactive
Răspuns (11 iul 2019, 12:21):
Specificatiile fizice ale tablei interactive:Dimensiunile 160,5 cm W x 127,2 cm H x 12,8 cm H 195.6 cm (77*) diagonala
Data:
19 iul 2019, 15:21
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Buna ziua Care este termenul de livrare si montare a produselor, in pachetul de documente este indicat termenul 28.08.2019.
Răspuns (22 iul 2019, 09:16):
Din motivul contestatiei documentatiei de atribuire valabilitatea ofertelor sa prelunjit, concomitent si termenul de livrare va fi 28 septembrie 2019
Echipament informatic
Data:
29 iul 2019, 10:24
Subiectul întrebării:
Impartirea Loturilor
Întrebare:
Buna ziua, in mod normal intr-o licitatie cu un sortiment de produse mai mare si cu coduri CPV diferite se practica impartirea loturilor. Produsele ca table interactive de ex destul de specifice si comercializate de putine companii. Prin comasarea tuturor pozitiilor intr-un lot, se limiteaza concurenta si exista riscul de cheltuire ineficienta a banului public. Va rugam sa impartiti in loturi diferite - tablete, imprimante, laptopuri, mai ales ca este o achizitie mai mare. In acest caz veti beneficia de o competitie corecta si veti cumpara la cele mai bune preturi. Multumesc.
Răspuns (29 iul 2019, 11:56):
Divizarea nu se face,va ramine la un sngur lot.Va invitam sa participati la licitatie
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.