1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2019 10:24
până la 20.07.2019 11:41
2
Propunerea ofertelor
de la 20.07.2019 11:41
până la 28.07.2019 12:11
3
Licitaţie
29.07.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 378 213 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2019, 10:24 - 20 iul 2019, 11:41
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iul 2019, 11:41 - 28 iul 2019, 12:11
Începutul licitației: 29 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Elaborarea planului de amenajare a teritoriului administrativ cumulat cu Planu Urbanistic General pentru s. Condrita:
- dezvoltarea strategica a infrastructurii de transport
- dezvoltarea strategica a regiunii adiacente or. Chisinau
- crearea conditiilor de dezvoltare in localitate, racordarea la cerintele contemporane si cu perspectiva de viitor.
Proiectul propriu-zis va avea urmatoarea structura:
Volumul I - Studii fundamentale
Volumul II - Memoriu Justificativ
Volumul III - Protectia mediului
Volumul IV - Regulamentul local aferent PUG a s. Condrita
Volumul V - Piese desenate
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chilian Galina
Telefonul de contact
022689789
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2019, 9:07
Data ultimilor modificări
15 iul 2019, 22:26
Valoarea estimată (fără TVA)
378 213 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
15 128,52 MDL
Achizitii.md ID
21009792
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Durata contractului
1 aug 2019 10:24 - 30 dec 2019 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
"Planul de amenajare a teritoriului administrativ cumulat cu Planul Urbanistic General pentru s. Condrita" CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet sarcini pug.semnat.pdf caiet sarcini pug.semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.07.19 10:24
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.07.19 10:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMP Chisinauproiect

Preţul ofertei: 366 562 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate punctul 34 din Hotărârea de guvern nr. 987 din 10.10.2018 cu privire la aprobarea Regulamentului privind achizitia bunurilor și serviiilor prin cererea ofertelor d prețuri, în cadrul procedurii pentru "Planul de amenajare a teritoriului administrativ cumulat cu Planul Urbanistic General pentru s. Condrita" a fost depusă o singură ofertă, iar grupul de lucrul a evaluat-o si a stabilit-o invingatoare, deaorece raspunde tuturor cerintelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
"Planul de amenajare a teritoriului administrativ cumulat cu Planul Urbanistic General pentru s. Condrita"
Data:
15 iul 2019, 22:26
Subiectul întrebării:
Intrebari
Întrebare:
Buna ziua! Avem niste intrebari... 1. Cum s-a format pretul final pentru lucrare? Cat valoreaza fiecare din componentele solicitate? 2. Cum este posibil de reusit pana la 31 decembrie 2019, daca pentru doua din componente trebuie organizate cate 2 consultari publice cel putin, ceea ce dureaza 30 zile pentru fiecare componente, iar demararea etapelor ce urmeaza, necesita aprobarea consiliului local?
Răspuns (18 iul 2019, 11:41):
Buna ziua! Acesta nu este un pret final, reesind din caietul de sarcini anexat, Dvs trebuie sa propuneti preturile Dvs la fiecare necesitate descrisa acel caiet. De asemenea, nu va putem deschide parantezele nici referitor la preturile fiecarei componente, veniti Dvs cu propuneri, altfel nu mai putem numi aceasta procedura licitatie electronica.. Ce tine de termene, initial contractul se va semna pina la 31 decembrie curent, dar cu posibilitatea de extindere in caz de necesitate, sau retineri din partea autiritatii contractante. Va multumim anticipat pentru participare, succes tuturor!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări