1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2019 17:36
până la 11.08.2019 18:23
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2019 18:23
până la 23.08.2019 11:23
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 320 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2019, 17:36 - 11 aug 2019, 18:23
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2019, 18:23 - 23 aug 2019, 11:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de proiectare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor tehnologice interioare la stația de tratare a apei din mun. Ungheni REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ambros Alexandru
Telefonul de contact
+37369141303
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2019, 17:32
Data ultimilor modificări
8 iul 2019, 17:52
Achizitii.md ID
21009744
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Deviz proiectare
billOfQuantity
Deviz
8.07.19 17:36
Documentația standard servicii proiectare
Documentele la ofertă
Documentatia
8.07.19 17:36
Anunt serv proiect
tenderNotice
anunt
8.07.19 17:36
Anunt participare proiectare
tenderNotice
anunt
8.07.19 17:36
DUAE servicii proiectare
Documentele la ofertă
Documentatia
8.07.19 17:36
Data:
8 iul 2019, 17:52
Subiectul întrebării:
Deviz
Întrebare:
Rugăm să clarificați dacă OE sunt obligați să completeze devizul atașat de AC.
Răspuns (9 iul 2019, 09:30):
Operatorii economici au sarcina de a completa devizul in care sa indice sumele de bani si alte informatii necesare
Data:
11 iul 2019, 16:16
Subiectul întrebării:
Documentația inițială necesară întocmirea ofertei
Întrebare:
Solicităm să puneți la dispoziția operatorilor economici informațiile privind documentele precum schema tehnologică a stației de tratare a apei, proiectul stației de tratare a apei pentru reabilitarea rețelelor interioare și datele despre lungimea și consumul conductelor per fiecare zonă pentru reabilitarea acestora. În caz contrar, autoritatea contractantă încalcă prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015. De menționat că, fără aceste date ofertantul se află în imposibilitatea de a-și întocmi devizul.
Răspuns (11 iul 2019, 16:29):
Buna ziua! In cadrul devizului de cheltuieli anexat am mentionat despre faptul ca informatiile suplimentare va poate furniza operatorul IM „Apa-Canal” care poate pune la dispozitie cele solicitate. Apelati la mob. 069035032, director Petru Scutaru.
Data:
11 iul 2019, 16:34
Subiectul întrebării:
Documentația inițială necesară întocmirea ofertei
Întrebare:
Ca urmare a unui apel către tel. mobil indicat, dânsul ne-a comunicat că se află în concediu, nefiind în stare de a pune la dispoziție datele solicitate. Astfel, vă solicităm să obțineți datele necesare și să le alăturați la procedura de achiziție publică din speță întru respectarea prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Răspuns (11 iul 2019, 16:48):
Avind in vedere ca directorul se afla in concediu, contactati pe adjunctul acestuia 069035033, dna Natalia Bors.
Data:
17 iul 2019, 17:01
Subiectul întrebării:
Documentația inițială necesară întocmirea ofertei
Întrebare:
Solicitarea a fost expediată către ÎM „Apa-Canal” la data de 11.07.2019, însă până-n prezent un răspuns prompt nu a fost primit. Concomitent, i-am contactat pe tel. mobil indicat de către Dvs. în răspunsul din 11.07.2019, ora 16:48, însă aceștia ne-au comunicat că informația nu va fi pusă, fără a da o justificare rezonabilă. În acest sens, se constată, în circumstanțele de fapt și de drept, că autoritatea contractantă nu și-a respectat obligația de a stabili în documentaţia de atribuire informaţii necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită, prevăzută expres în art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, iar operatorii economici, la rândul său, se află în imposibilitatea de a-și întocmi oferta. Luând în considerare cele relatate supra, Vă solicităm respectuos să obțineți informația respectivă și să o puneți la dispoziție operatorilor economici, atașând-o la procedura de achiziție publică din speță.
Răspuns (7 aug 2019, 17:00):
Informatia cu privire la conductele tehnologice de legatura între instalații la Stația de Tratare a apei din mun. Ungheni va fi anexată la documente ca atașament. În ceea ce privește schema tehnologică și proiectului stației de tratare - acestea sunt voluminoase, nu pot formatate electronic si puteți lua cunoștiință la fața locului împreună cu administrația ÎM „Apă-Canal”.
Data:
8 aug 2019, 15:27
Subiectul întrebării:
Documentația inițială necesară întocmirea ofertei
Întrebare:
Schema tehnologică și proiectului stației de tratare nu o puteți pune la dispoziție operatorilor economici, deoarece e voluminos fișierul sau fiindcă acestea în genere lipsesc în format electronic?
Răspuns (8 aug 2019, 15:43):
Schema tehnologică și proiectul statiei de tratare sunt voluminoase după format de hirtie si nu pot fi scanate. Astfel, acestea nu pot fi transpuse pe suport electronic ci doar examinate la fața locului. Urmează ca dumneavoastră să faceți o deplasare în Ungheni, la ÎM „Apă-Canal”.
Data:
9 aug 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
Documentația inițială necesară întocmirea ofertei
Întrebare:
Actualmente, informația cu privire la conductele tehnologice de legătură între instalații la Stația de Tratare a apei din mun. Ungheni, nu a fost atașată la procedura de achiziție publică din speță, fapt prin care autoritatea contractantă a eludat obligația sa enunțată în răspunsul din 07.08.2019, ora 17:00.
Răspuns (9 aug 2019, 11:24):
Vedeti ultimul document atasat sus cu denumirea „informatii lungimea...”.
Data:
9 aug 2019, 13:20
Subiectul întrebării:
Documentația inițială necesară întocmirea ofertei
Întrebare:
Ce se are în vedere prin răspunsul Dvs. din 09.08.2019, ora 11:24? Reiterăm că ulterior unei analize scurte a documentelor atașate la procedura de achiziție publică din speță, constatăm că informația solicitată nu se regăsește.
Răspuns (9 aug 2019, 18:23):
Repetat va informam ca puteti sa vedeti informatia care va intereseaza la atasamentele de pe pagina MTender, cu denumirea "Informatii lungimea...". In cazul in care dumneavoastra nu vedeti documentul atasat in sistemul MTender, care la moment se vizualizeaza, remiteti o solicitare la e-mailul gaviucvasile@gmail.com pentru a va transmite suplimentar. Mai mult, va invitam in mun. Ungheni pentru a lua cunostiinta cu documentele in original si va punem la dispozitie si alte documente de care aveti nevoie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.