1
Perioada de actualizare
de la 08.07.2019 15:34
până la 13.07.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.07.2019 08:00
până la 16.07.2019 12:00
3
Licitaţie
de la 17.07.2019 15:00
până la 17.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 391 916,66 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iul 2019, 15:34 - 13 iul 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iul 2019, 8:00 - 16 iul 2019, 12:00
Începutul licitației: 17 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

operarea replanificarii in vederea organizarii unui spatiu pentru alimentarea copiilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Onofrei
Telefonul de contact
022 22 30 74
Datele achizitiei
Data publicării
8 iul 2019, 13:52
Data ultimilor modificări
22 iul 2019, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
391 916,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 567,67 MDL
Achizitii.md ID
21009730
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Durata contractului
18 iul 2019 15:29 - 20 iul 2019 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrari CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
8.07.19 15:34
ccaf.pdf ccaf.pdf
tenderNotice
inviytatie de participare pentru realizarea replanificarilor in vederea organizarii unui spatiu pentru alimentarea copiilor
8.07.19 15:34
Documentele lotului
anunt de participare.pdf
8.07.19 15:34
ccaf.pdf
8.07.19 15:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vikmar Invest

Preţul ofertei: 284 319,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Propunerea efertei la cel mai mic pret, insotita de toate documentele decalificare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 337 558 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări