Achiziţie publică
21009706
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
1
Perioada de actualizare
de la 05.07.2019 16:03
până la 25.07.2019 07:52
până la 25.07.2019 07:52
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2019 07:52
până la 28.07.2019 07:52
până la 28.07.2019 07:52
3
Licitaţie
de la 29.07.2019 15:00
până la 29.07.2019 15:09
până la 29.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
650 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 iul 2019, 16:03 - 25 iul 2019, 7:52
Perioada de depunere a ofertelor:
25 iul 2019, 7:52 - 28 iul 2019, 7:52
Începutul licitației:
29 iul 2019, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 iul 2019, 15:43
Data ultimilor modificări
13 iul 2019, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
650 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 500 MDL
Achizitii.md ID
21009706
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Durata contractului
1 aug 2019 08:00 - 30 sept 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea unui ascensor nou
CPV: 42400000-0 - Echipamente de ridicare şi de manipulare şi piese ale acestora
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram pe metru cub
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
scmf doc standard ascensor.pdf
scmf doc standard ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf doc standard ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf duae ascensor.pdf
scmf duae ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf duae ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf anunt achiz ascensor.pdf
scmf anunt achiz ascensor.pdf
Documentele la ofertă
scmf anunt achiz ascensor.pdf
5.07.19 16:03
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
LIFTMONTAJ
Preţul ofertei:
624 000 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
formularul ofertei f3.1.semnat.pdf
formularul ofertei f3.1.semnat.pdf
ID: 34db5ada-e91f-47d6-b89b-cde3914b0c84
Propunere financiară
Data încărcării:
26.07.19 16:19
Data deschiderii:
29.07.19 15:10
specificatii de pret .semnat.pdf
specificatii de pret .semnat.pdf
ID: 56d5e3e5-1404-4e1e-8130-7c11885d037f
Documente de calificare
Data încărcării:
26.07.19 16:19
Data deschiderii:
29.07.19 15:10
garantia pentru oferta.semnat.pdf
garantia pentru oferta.semnat.pdf
ID: 6bbf9969-fa31-47de-b0c0-a58405e96398
Documente de calificare
Data încărcării:
26.07.19 16:19
Data deschiderii:
29.07.19 15:10
Documente de calificare
Data încărcării:
26.07.19 16:19
Data deschiderii:
29.07.19 15:10
specificatia tehnica .semnat.pdf
specificatia tehnica .semnat.pdf
ID: f731ef85-679a-40ed-b910-67297b98e343
Documente de calificare
Data încărcării:
26.07.19 16:19
Data deschiderii:
29.07.19 15:10
2
Denumirea participantului:
ÎMS Liftservice
Preţul ofertei:
625 785,29 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
duae.ftiziopneumologie.semnat.pdf
duae.ftiziopneumologie.semnat.pdf
ID: 85880dd1-4f86-4259-9a04-46cc117066d5
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
26.07.19 09:56
Data deschiderii:
29.07.19 15:10
Istoria licitației
Vezi licitația
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Data:
13 iul 2019, 12:08
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea
Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea
Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de
lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015,
solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate:
1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului;
2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată.
Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca
favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte
prevederi legale.
Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs
la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/).
Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor
economici la unul singur.
De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația
ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici,
recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de
rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai
sporit decât al linoleumului special.
Răspuns (18 iul 2019, 17:25):
La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK