1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2019 13:55
până la 17.07.2019 14:20
2
Propunerea ofertelor
de la 17.07.2019 14:20
până la 27.07.2019 14:20
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 916 667 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2019, 13:55 - 17 iul 2019, 14:20
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2019, 14:20 - 27 iul 2019, 14:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de proiectare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Str.Independentei, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoiu Tatiana
Telefonul de contact
+37379236391
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2019, 13:55
Data ultimilor modificări
8 iul 2019, 9:58
Achizitii.md ID
21009673
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
fda apeduct.pdf fda apeduct.pdf
Documentele la ofertă
FDA
4.07.19 13:55
documentația standard apeduct.pdf documentația standard apeduct.pdf
Documentele la ofertă
documentația standart
4.07.19 13:55
anunț apeduct.pdf anunț apeduct.pdf
Documentele la ofertă
anunț
4.07.19 13:55
duae proiectare apeduct.doc
Documentele la ofertă
DUAE
4.07.19 13:55
planul_de_obiective_strategice_5296276_7809618.docx
Documentele la ofertă
plan de obiective strategice capilul AAC
4.07.19 16:08
anexa a.pdf anexa a.pdf
Documentele la ofertă
anexa A
8.07.19 09:58
anexa c.pdf anexa c.pdf
Documentele la ofertă
anexa C partea I
8.07.19 09:58
anexa g2.pdf anexa g2.pdf
Documentele la ofertă
anexa G partea II
8.07.19 09:58
anexa g1.pdf anexa g1.pdf
Documentele la ofertă
anexa G partea I
8.07.19 09:58
anexa e.pdf anexa e.pdf
Documentele la ofertă
anexa E
8.07.19 09:58
anexa c2.pdf anexa c2.pdf
Documentele la ofertă
anexa C partea II
8.07.19 09:58
anexa d.pdf anexa d.pdf
Documentele la ofertă
anexa D
8.07.19 09:58
anexa f.pdf anexa f.pdf
Documentele la ofertă
anexa F
8.07.19 09:58
anexa g3.pdf anexa g3.pdf
Documentele la ofertă
anexa G partea III
8.07.19 09:58
anaxa b.pdf anaxa b.pdf
Documentele la ofertă
anexa B
8.07.19 09:58
anexa g4.pdf anexa g4.pdf
Documentele la ofertă
anexa G partea IV
8.07.19 09:58
Data:
4 iul 2019, 14:31
Subiectul întrebării:
Documente suplimentare
Întrebare:
Rog sa dați un link pentru strategia și studiul de fezabilitate.
Răspuns (4 iul 2019, 15:06):
http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=886&rid=1159&l=ro - strategie http://www.leova.md/index.php?pag=news&id=839&rid=1044&l=ro - studiu fezabilitate
Data:
4 iul 2019, 15:13
Subiectul întrebării:
Documente suplimentare (continuare)
Întrebare:
Rog sa atașați la tender strategia și studiul de fezabilitate, fiindcă linkul care l-ați dat nu merge.
Răspuns (4 iul 2019, 16:10):
am atașat SF si Capit.II din Strategie cu obiectivele pentru cap.AAC deoarece documentul este voluminos
Data:
4 iul 2019, 16:24
Subiectul întrebării:
Documente suplimentare (continuare)
Întrebare:
În SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221. Prin urmare, solicităm să atașați anexele ca fișier separat.
Răspuns (5 iul 2019, 08:55):
Bună ziua Vă rugăm să ne scriți un număr de telefon pentru a discuta pe procedura dată
Data:
6 iul 2019, 17:36
Subiectul întrebării:
Documente suplimentare (continuare)
Întrebare:
Vă atenționăm să țineți cont de prevederile art. 33 alin. (1) și art. 35 alin. (2) din Legea nr. 131/2015, oferind răspunsurile la întrebări în scris sau indicându-le în documentația de atribuire întru ca toți operatorii economici să aibă acces la clarificarea dată. În acest sens, solicităm repetat să atașați anexele ca fișier separat fiindcă în SF alăturat la tender nu se afișează anexele enumerate la pag. 211 și plasate la pag. 212-221, altfel încălcați prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Răspuns (8 iul 2019, 09:42):
Bună ziua, Prevederile art 33,35 al legii nr. 131/2015 au fost abrogate Consiliul raional Leova pune la dispoziție toate anexele enumerate la SF pe suport de hîrtie, astfel agenții economici interesați de tender pot face cunoștință cu acestea la sediul cu adresa or. Leova , str. Independenței 5 bir. 22. Din motiv că, documentele solicitate nu pot fi încărcate în sistem sau publicate pe pagina web, deoarece sunt foarte voluminoase. Vom încerca încă odată pentru a le încărca în sistem .
Data:
8 iul 2019, 10:52
Subiectul întrebării:
Documente suplimentare (continuare)
Întrebare:
La întocmirea întrebării de mai sus, toate articolele la care am făcut trimitere sunt în vigoare. Bănuim că, Dvs. la întocmirea răspunsului v-ați ghidat după Legea nr. 131/2015 care v-a apărut ulterior căutării acesteia pe internet, pe când întru a putea vedea versiunea reală a acesteia care e în vigoare, e necesar să accesați website-ul Agenției Achiziții Publice, secțiunea „LEGISLAȚIE”, rubrica „LEGEA PRIVIND ACHIZIȚIILE PUBLICE”, acolo veți găsi și Legea nr. 131/2015, după care trebuie să vă conformați. Or, accesând direct linkul (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937). Ca urmare, solicităm să confirmați dacă documentele, inclusiv anexele, care le-ați atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită, ținând cont de prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015.
Răspuns (8 iul 2019, 11:22):
Confirmăm că documentele, inclusiv anexele, care le-am atașat anterior la tender, reprezintă totalitatea informaţiei necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă şi explicită,
Data:
8 iul 2019, 13:23
Subiectul întrebării:
Documente suplimentare (continuare)
Întrebare:
Eroare tehnică. Linkul corect pentru Legea nr. 131/2015: (http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=377937).
Răspuns (15 iul 2019, 14:20):
am verificat lang
Data:
11 iul 2019, 14:21
Subiectul întrebării:
Denumirea obiectului achiziției
Întrebare:
În documentele ce fac parte din documentația de atribuire precum anunțul de participare, caietul de sarcini, DUAE, ș.a., regăsim denumiri care variază. Rugăm drept răspuns la întrebarea dată, să indicați cea corectă.
Răspuns (11 iul 2019, 14:38):
Denumirea achiziției Servicii de proiectare a””Apeductului magistral Sărata Nouă-Sărăteni cu conectarea localităților: Seliște, Cazangic, Beștemac. Troian, Troița, Vozniseni, Covurlui, Sărăteni, Orac, Ceadîr, Colibabovca, și Cneazevca”
Data:
12 iul 2019, 15:22
Subiectul întrebării:
Cheltuieli pentru verificarea proiectului
Întrebare:
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea documentației de proiect și deviz?
Răspuns (12 iul 2019, 15:45):
Operatorul economic prezintă documentele la verificare, dar cheltuielele vor fi suportate de către Autoritatea contractantă (Consiliul raional Leova)
Data:
12 iul 2019, 17:30
Subiectul întrebării:
Disparitate pe marginea documentației de atribuire
Întrebare:
În pct. 1.5 din CS, acordați o lună calendaristică pentru elaborarea proiectului tehnic preliminar, iar pentru elaborarea proiectului de execuție opt luni calendaristice, respectiv, dacă le sumăm, reiese că în total se acordă 9 luni calendaristice drept termen de prestare a serviciilor, ci nu 8 luni, precum e indicat în pct. 3.5 din FDA. Totodată, în documentația de atribuire indicați termenul-limită de prestare a serviciilor ca fiind 31 martie 2020, prin aceasta ignorând cele invocate în pct. 1.5 din CS, și anume „Proiectul tehnic preliminar va fi coordonat obligatoriu cu beneficiarul proiectului. Trecerea la perioada următoare de elaborare a proiectului de execuție va fi efectuată doar în urma aprobării etapei inițiale de elaborare a proiectului tehnic preliminar”, însă nicăieri în documentația de atribuire, nu ați prevăzut termenul-limită în care Dvs. veți coordona proiectul tehnic preliminar. Ținând cont că etapa aferentă coordonării proiectului tehnic preliminar cu Dvs. este obligatorie, și doar ulterior finalizării etapei date, proiectantul va putea să treacă la următoarea etapă în ceea ce privește elaborarea proiectului de execuție, Vă solicităm să prelungiți termenul-limită de prestare a serviciilor și să fie prevăzut în documentația de atribuire termenul-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, inclusiv și faptul că, în cazul nerespectării termenului-limită în care AC va coordona proiectul tehnic preliminar, termenul-limită de prestare a serviciilor se va prelungi cu numărul de zile calendaristice de întârziere a AC.
Răspuns (15 iul 2019, 08:15):
Termenul limită în CS este prevăzut la 31.03.2020, inclusiv este inclus și termenul de prezentare a proiectului preliminat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.