+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2019 00:46
până la 07.07.2019 15:52
2
Propunerea ofertelor
de la 07.07.2019 15:52
până la 10.07.2019 15:52
3
Licitaţie
de la 11.07.2019 14:00
până la 11.07.2019 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 331 550 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2019, 0:46 - 7 iul 2019, 15:52
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iul 2019, 15:52 - 10 iul 2019, 15:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform anunțului.
Livrarea la sediu instituțiilor până la depozit.
Termen de valabilitate a produsului este de minim un an din momentul livrării la sediul instituțiilor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica
Codul fiscal/IDNO
1007601010448
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2019, 0:46
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 15:52
Achizitii.md ID
21009521
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Prosop Role de bucătărie
Buget: 41700.0 MDL
Activ
Şerveţele de hîrtie
Buget: 110600.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
30.06.19 00:46
duae .docx
Documentele la ofertă
30.06.19 00:46
doc standart bunuri .docx
Documentele la ofertă
5.07.19 15:52
anunț de participare.doc detergenți repetat 2019.doc
Documentele la ofertă
5.07.19 15:52
Data:
1 iul 2019, 12:05
Subiectul întrebării:
Documente standarte si anunt
Întrebare:
VA RUGAM SA NU SPECIFICATI EXACT AMBALAJUL DE LA PRODUSE PENTRU A NU FAVORIZA ANUMITI PRODUCATORI SI A NU INCALCA LEGEA 131 art. 7, 17,din 03.07.2015Art.7Asigurarea concurentii si combaterea practicilor anticoncurentiale in domeniu achizitiilor publice Tratament egal,impartialitate,nediscriminare in previnta tuturor ofertantilorsi operatorilor economici, Proportionalitate,indicind in caitul de sarcini caracteristicile si componenta produselor pe care le produce doarun singur producator,astfel favorizind un singur ofertant . Art.17 (9)Autoritatea contractala are obligatia de a respecta principiul proportionalitatii atunci cind stabileste certifecatele de califecare si selectie ,precum si nivelul cerintilor minime pe care ofertantii /candidatii trebuie sa le indeplineasca .
Răspuns (1 iul 2019, 13:01):
Legea nr. 131 Articolul 37. prevede - Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite. La crearea caietului de sarcini au fost examinate mai multe produse aseminătoare pentru fiecare lor și în descrierea cerințelor au fost indicate cerințele care corespund caracteristicelor de la mai mulți și deferiți producători. Astfel consoderăm întrebarea ca neîntemeiată.
Data:
1 iul 2019, 12:21
Subiectul întrebării:
Raportul de incercari
Întrebare:
Va rugam sa nu introduceti raportul de incercati in documente obligatoriu pentru a nul plasa in vizorul tuturora ca documente obligatoriu,sa fie cerut dupa licitatie ca document suplimentar la companie cum se procedeaza la toate achizitiile care se petrec la moment. Conform Legii de Achizitii ofertantul este obligat sa prezinte pe platforma electronica pentru COP si Licitatie Publica urmatoarele documente:DUAE,Formularul 4.1,4.2,Garantiea pentru oferta si la dorinta Certificatul privind lipsa sau existenta restantelor la bugetul public national. Toate celelalte documente se solicita de la ofertanti suplimentar pe emeil aparte.
Răspuns (1 iul 2019, 13:02):
în conformitate cu legea 131 art. 17 alin.(2) care prevede că ” Autoritatea contractantă va lua în considerare dreptul operatorului economic la protecţia proprietăţii lui intelectuale şi a secretului comercial.” și solicitarea OE caiet de sarcini în rubrica documente solicitate a fost modificat.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".