1
Perioada de actualizare
de la 28.06.2019 22:49
până la 03.07.2019 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2019 16:30
până la 10.07.2019 16:30
3
Licitaţie
11.07.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 779 616,67 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2019, 22:49 - 3 iul 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2019, 16:30 - 10 iul 2019, 16:30
Începutul licitației: 11 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea serviciilor de alimentare a cadrelor didactice in perioada 22.07.2019-15.08.2019 după cum urmeaza: 6452 portii de prinz si 12904 portii de pauza de cafea conform graficului si meniului prezentat de catre ISE.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina 104
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasile Țînțari
Telefonul de contact
022400700
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2019, 16:55
Data ultimilor modificări
19 iul 2019, 8:39
Valoarea estimată (fără TVA)
779 616,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 MDL
Achizitii.md ID
21009506
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Doina 104
Durata contractului
22 iul 2019 18:00 - 13 aug 2019 22:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
6452 de portii prinz si 12904 portii pauza de cafea CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 6452.0
Unități de măsură: Numar
Documentele procedurii de achiziție
doc stand cop servicii.semnat.pdf doc stand cop servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Contine documentatia standard pentru depunerea cererilor ogertelor de preturi.
28.06.19 22:49
invitatie de participare.semnat.pdf invitatie de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Invitatia de participare la procedura de achizitie prin cererea ofertelor de preturi.
28.06.19 22:49
document standard european.semnat.pdf document standard european.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Contine Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții.
28.06.19 22:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"IXAD & CO" S.R.L.

Preţul ofertei: 850 490,91 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor stabilite conform documentelor/cerințelor de calificare si criteriului de atribuire prevazut in invitatia de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări