Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 825 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iun 2019, 17:21 - 3 iul 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2019, 10:00 - 8 iul 2019, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LUCRARI DE REPARATIA BLOCULUI ALIMENTAR, SPĂLĂTORIEI ȘI BLOCURILOR SANITARE DIN GRUPA 11, 12, 25, 26
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Sajin
Telefonul de contact
079197643
Datele achizitiei
Data publicării
28 iun 2019, 16:32
Data ultimilor modificări
11 iul 2019, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
825 000 MDL
Achizitii.md ID
21009504
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Durata contractului
10 iul 2019 17:19 - 30 dec 2019 17:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LUCRARI DE REPARATIA BLOCULUI ALIMENTAR, SPĂLĂTORIEI ȘI BLOCURILOR SANITARE DIN GRUPA 11, 12, 25, 26 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
ipspg nr. 199 lista cu cantitati de lucrari.pdf ipspg nr. 199 lista cu cantitati de lucrari.pdf
Specificaţie tehnică
lista de lucrari cantitati de lucrari de reparatie capitala in institutie
28.06.19 17:21
Documentele lotului
ipspg nr. 199 lista cu cantitati de lucrari.pdf
lista de lucrari cantitati de lucrari de reparatie capitala in institutie
28.06.19 17:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vanro-Com

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 698 619,85 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Intruneste toate conditiile necesare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Strength SRL

Preţul ofertei: 789 987,97 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL SONDICOM

Preţul ofertei: 816 962,06 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări