Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.06.2019 16:22
până la 01.07.2019 16:00
până la 01.07.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.07.2019 16:00
până la 05.07.2019 17:00
până la 05.07.2019 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
285 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 iun 2019, 16:22 - 1 iul 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 iul 2019, 16:00 - 5 iul 2019, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
alimentarea pacienților
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 iun 2019, 16:22
Data ultimilor modificări
10 iul 2019, 13:25
Achizitii.md ID
21009318
MTender ID
CPV
15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Pui refrigerați cu fierbere rapidă categoria I
Buget: 150000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
Data:
24 iun 2019, 09:14
Subiectul întrebării:
на каком основании вы отменили тендер
Întrebare:
Была оплачена гарантия и т.д.!
Răspuns (24 iun 2019, 09:39):
Buna ziua, garanția și toate documentele de la licitația precedentă încărcațile Vă rog în licitația respectivă, a fost anulate două loturi deoarece a fost introdusă cantitatea grești, ne cerem scuze, multumesc
Data:
24 iun 2019, 09:15
Subiectul întrebării:
https://achizitii.md/ru/public/tender/21008672/lot/11254779
Întrebare:
Была оплачена гарантия
Răspuns (24 iun 2019, 09:39):
Buna ziua, garanția și toate documentele de la licitația precedentă încărcațile Vă rog în licitația respectivă, a fost anulate două loturi deoarece a fost introdusă cantitatea grești, ne cerem scuze, multumesc
Data:
24 iun 2019, 09:55
Subiectul întrebării:
Comisionul de la Banca comercilală cine o să achite?
Întrebare:
așa simplu anulați procedurele? conform cărui art. din Lege 131/15?
Răspuns (24 iun 2019, 10:28):
Buna ziua, a fost comisă o eroare tehnică la caietul de sarcini și la încărcarea documentelor, ne cerem scuze
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK