1
Perioada de actualizare
de la 21.06.2019 14:15
până la 01.07.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.07.2019 10:00
până la 08.07.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 542 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iun 2019, 14:15 - 1 iul 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iul 2019, 10:00 - 8 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fulgi de ovăz
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 iun 2019, 14:15
Valoarea estimată (fără TVA)
18 542 MDL
Achizitii.md ID
21009312
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
15 iul 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fulgi de ovăz întregiAmbalate industrial în pachete a câte 1 kg, descrierea produsului imprimat pe ambalajGOST 21149-93 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Doc standard (rep) prod alim sem II
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract model, formulare
21.06.19 14:15
Lista Institutiilor
Documentele la ofertă
Adrese instituții
21.06.19 14:15
anunt_de_participare repetat sem II
tenderNotice
Anunț de participare
21.06.19 14:15
DUAE PROD ALIM SEM II 2019
Documentele la ofertă
DUAE
21.06.19 14:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 18 950 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-47/2019 din 11.07.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic SRL „Alim-Total” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 20 291,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări