Achiziţie publică
21009270
Lot -50 Cutie poștală
1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2019 11:19
până la 24.06.2019 15:00
până la 24.06.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2019 15:00
până la 28.06.2019 09:00
până la 28.06.2019 09:00
3
Licitaţie
01.07.2019 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
173 MDL
Perioada clarificărilor:
20 iun 2019, 11:19 - 24 iun 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 iun 2019, 15:00 - 28 iun 2019, 9:00
Începutul licitației:
1 iul 2019, 13:28
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lot -50 Cutie poștală
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 iun 2019, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
173 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21009270
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
10 iul 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cutie poștală din metal (echivalent ЯПИ-2Д) D 330x230x70 mm, greutate-1,5kg
CPV: 39200000-4 - Accesorii de mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standard bunuri cop хоз товары 18.06.2019
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract model, formulare
20.06.19 11:19
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Salonica
Preţul ofertei:
260 MDL
Statut:
Învingător
În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-45/2019 din 03.07.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic SRL „SALONICA” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
04.07.19 15:53
Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-45/2019 din 03.07.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic SRL „SALONICA” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
duae;garantia;f41;f42semnat.pdf
ID: 207240eb-7beb-44b5-a521-377d342a69e7
Documente de calificare
Data încărcării:
27.06.19 16:08
Data deschiderii:
28.06.19 09:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK