Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 iun 2019, 14:02 - 29 iun 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iun 2019, 0:00 - 2 iul 2019, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Din motivul initierii procedurii cu date ironate si insuficientii de mijloace financiare pentru anul bugetar curent.
Data anulării
21 iun 2019, 15:46
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 iun 2019, 14:02
Data ultimilor modificări
21 iun 2019, 15:46
Achizitii.md ID
21009238
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Beton M-300 P4 prundiș concasat (inclusiv serviciile de transport)
Buget: 1250000.0 MDL
Anulată
Data:
19 iun 2019, 15:03
Subiectul întrebării:
Procedura?
Întrebare:
De ce aveti doua proceduri sub aceleasi pret si denumire?
Răspuns (20 iun 2019, 11:33):
sistemul nu a anulat procedura la timp, fiindca a fost redactata
Data:
19 iun 2019, 15:48
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Scoateti va rog din anunt "aplicarea semnatruii si stampilei ofertantului" atita timp cit deja de ceva timp folosim semnatura electronica si nu are nici un sens solicitarea asta. Multumim.
Răspuns (20 iun 2019, 11:34):
Da, exista semnatura electronica si noi ne folosim, dar tot odata dosarele pe achizitii nu le anulat nimeni, sintem bugetari.
Data:
19 iun 2019, 15:51
Subiectul întrebării:
Termenul contractului
Întrebare:
De ce valabilitatea contractului este pina la 31 decembrie 2020?
Răspuns (20 iun 2019, 11:35):
Din motivul, ca o parte din achitari se vor efectua dupa 01.01.2020
Data:
21 iun 2019, 10:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Mai mult de 90% pe platforma sunt bugetari si toti lucreaza cu semnatura electronica care de fapt a si inlocuita stampila umeda, care e sensul sa tiparim foile, sa le semnam stampilam si sa mai aplicam semnatura electronica??? Asta e timp si bani pierduti in vint!!! Voi vreti sa facem 10 lucruri pe un loc, care de fapt nu ne usureaza viata ba din contra. Iar, idea la toata platforma si semnatura electronica este sa ne simplificam lucrul, atita a vostru cit si a nostru asa ca nu va bateti joc de operatori economici. Solicitam repetat s-o excludeti din caietul de sarcini. Sunati la achizitii sau la platforma sa va convingeti ca solicitati ceva irational!
Răspuns (21 iun 2019, 15:15):
Multumim mult de sugetie, o sa facem modificarile necesare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK