1
Perioada de actualizare
de la 27.06.2019 09:48
până la 11.07.2019 14:06
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2019 14:06
până la 15.07.2019 13:06
3
Licitaţie
de la 16.07.2019 15:00
până la 16.07.2019 15:27
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 410 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iun 2019, 9:48 - 11 iul 2019, 14:06
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2019, 14:06 - 15 iul 2019, 13:06

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Elaborare a site-ului brand-ului de țară Wine of Moldova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2019, 9:48
Data ultimilor modificări
4 iul 2019, 18:10
Achizitii.md ID
21009189
CPV
72400000-4 - Servicii de internet
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
formularul ofertei f 3.1.docx
Documentele la ofertă
Se va completa integral si se va aplica semnatura electronica.
27.06.19 09:48
documentatia standard servicii mod si completat.docx
Documentele la ofertă
27.06.19 09:48
rechizite bancare bank detalies.docx
Documentele la ofertă
27.06.19 09:48
anunt de participare semnat.pdf anunt de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare- cerințele tehnice și de eligibilitate solicitate de către autoritatea contractantă.
27.06.19 09:48
anexa nr.1.docx
Documentele la ofertă
27.06.19 09:48
specificatia tehnica f 4.1.docx
Documentele la ofertă
Se va completa integral si se va aplica semnatura electronica.
27.06.19 09:48
duae.doc
Documentele la ofertă
Obligatoriu se va completa integral,cu aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii). Nota! În cadrul procesului de completare a formularului, ofertantul va selecta doar o singura varianta de raspuns ( de ex. DA sau NU, iar dupa caz, în cîmpurile necesare, va completa cu TEXT)
27.06.19 09:48
specificatia de pret f4.2.docx
Documentele la ofertă
Se va completa integral si se va aplica semnatura electronica.
27.06.19 09:48
Data:
4 iul 2019, 18:10
Subiectul întrebării:
Limbajul de programare și baza de date
Întrebare:
În Anexa nr.1, TERMENI DE REFERINȚĂ, la capitolul 13. Serverul, platforma; secțiunea Limbaj de programare, se menționează explicit că pentru realizarea site-ului trebuie de folosit limbajul de programare PHP. În același timp, la capitolul 20. Alte cerințe non-funcționale, ID NFR 6 se spune că: „Componentele sistemului trebuie dezvoltate utilizînd tehnologii moderne si larg utilizate în industrie, inclusiv în sectorul IT din R. Moldova - Limbaje de programare (Java, PHP, ASP.NET)“, astfel mai apar menționate încă 2 limbaje de programare, și cu posibilitatea de alegere. - Este posibil de ales un alt limbaj de programare, care nu este menționat în document, dar care corespunde caracteristicelor de „tehnologii moderne si larg utilizate în industrie“ cum ar fi Node.js? - Este posibil de folosit baza de date PostgreSQL menționată în capitolul 20, NFR 6?
Răspuns (9 iul 2019, 13:54):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns: 1- Poate fi ales și un limbaj de programare, care nu este menționat în document, dar care să corespundă cerințelor de „tehnologii moderne și larg utilizate în industrie“. Cu respect,
Data:
5 iul 2019, 17:12
Subiectul întrebării:
Autentificarea utilizatorilor
Întrebare:
Capitolul 8.1 al documentului "Termeni de referință" specifică că "credențialele de acces la componentele de website vor fi limitate la nivelul administratorilor si utilizatorilor cu drepturi privilegiate [ex: administratori webserver, DNS, application, backup, fileserver, owner folder, user fileserver] si vor fi controlate într-un director distinct de cel al utilizatorilor aplicaței." - Oare se solicită integrarea cu un catalog ca MS Active Directory pentru autentificare și furnizare informațiilor despre utilizatori cu drepturi privilegiate?
Răspuns (9 iul 2019, 13:56):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei și Vinului, vine cu următorul raspuns: 1-Oare se solicită integrarea cu un catalog ca MS Active Directory pentru autentificare și furnizare informațiilor despre utilizatori cu drepturi privilegiate?- Nu este necesar.
Data:
7 iul 2019, 23:10
Subiectul întrebării:
Lucru cu documente
Întrebare:
La punct 7, capitolul "Roluri și drepturi de acces" este specificat: > Pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: > ⦁ Vizualizarea documentelor din domeniu (cu filtre); > ⦁ Vizualizarea rapoartelor (cu filtre); > ⦁ Vizualizarea (cu filtre), primirea și expedierea mesajelor către administratorul ONVV; Este presupusa crearea un sistem DMS pentru crearea, modificarea, citirea, ștergerea și stocarea fișierilor/documentelor?
Răspuns (9 iul 2019, 13:57):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Nu este necesar. Sunt necesare doar funcționalități de bază.
Data:
7 iul 2019, 23:12
Subiectul întrebării:
BD vinificatorilor
Întrebare:
La punctul 7, capitolul "Roluri și drepturi de acces" este specificat: > Pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: > ⦁ Baze de date din sector (vinifcatori, contacte); Este presupusa crearea unei bazei de date pentru modificarea, citirea, ștergerea și stocarea datelor a vinificatorilor?
Răspuns (9 iul 2019, 13:59):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei și Vinului vine cu următorul răspuns: 1- Este vorba despre set de date și nu bază de date, care va fi actualizat periodic. Nu este necesar crearea unei bazei de date pentru modificarea, citirea, ștergerea și stocarea datelor a vinificatorilor. Cu respect,
Data:
7 iul 2019, 23:15
Subiectul întrebării:
Date personalizate
Întrebare:
La punctul 7, capitolul "Roluri și drepturi de acces" este specificat: - Pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: Date statistice (cantități produse, cantități exportate); Se presupune importul de date statistice personalizate? Este nevoie de implementare a integrării modul datelor statistice cu alte sisteme informaționale?
Răspuns (9 iul 2019, 14:00):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Vor fi create diferite grupe de utilizatori. Fiecare grup va avea acces la diferite compartimente, pagini web. Cu respect,
Data:
7 iul 2019, 23:16
Subiectul întrebării:
Integrările cu alte SI
Întrebare:
Reieșind din întrebarea a precedentă privind furnizarea datelor statistice: este necesar de a integra alte sisteme informaționale din cadrul I.P. Oficiul Național al Viei și Vinului cu acest web-site?
Răspuns (9 iul 2019, 14:01):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Nu este necesar. Cu respect.
Data:
7 iul 2019, 23:17
Subiectul întrebării:
Achiziții publice
Întrebare:
La punctul 7, capitolul 'Roluri și drepturi de acces', este specificat că pentru utilizatori autorizați este disponibilă funcționalitate mai largă: Achiziții publice – planuri anuale de achiziții, anunțuri de procedură, rapoarte etc; Puteți să determinați cerințele tehnice mai detaliate la procedura de achiziții publice?
Răspuns (9 iul 2019, 14:06):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1-Această cerință presupune încărcarea/descărcarea/modificarea , de către utilizatori autorizați, al documentelor, fișiere (word, PDF, imagini etc), cu scopul publicării/afișării acestora pe site. Cu respect,
Elaborare a site-ului brand-ului de țară Wine of Moldova
Data:
9 iul 2019, 14:18
Subiectul întrebării:
Semnătura electronică vs ștempilă
Întrebare:
La DUAE se solicită aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii). Dacă documentul ștampilat se scanează - deja nu mai este original. Respectiv cele două cerințe se exclud reciproc. Este oare suficientă aplicarea semnăturii electronice calificate avansate în baza Legii Nr. 91 din 29.05.2014 privind semnătura electronică şi documentul electronic?
Răspuns (9 iul 2019, 14:46):
Buna ziua, IP Oficiul Național al Viei și Vinului, vine cu următorul răspuns: 1- Conform art.33, alin.14, lit.i) din Legea achizițiilor publice nr. 131 din 03.07.2015, unde este menționat ,, că pe ofertele electronice este aplicată semnătura electronică”, respectiv, documentul scanat și ulterior încarcat pe platforma electronică SIA RSAP ( M-tender) , urmează a fi semnat electronic, pentru confirmarea autenticității.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.