1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2019 16:26
până la 27.06.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.06.2019 14:00
până la 08.07.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 824 239 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2019, 16:26 - 27 iun 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iun 2019, 14:00 - 8 iul 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Schimbarea ferestrelor în blocul nr. 6, etajul 1, 2 și demisol a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți, str. A. Pușkin, 38
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țibuleac Angela
Telefonul de contact
+37323152473
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 iun 2019, 16:26
Valoarea estimată (fără TVA)
824 239 MDL
Achizitii.md ID
21009138
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălți, str. Puskin, 38
Durata contractului
22 iul 2019 03:00 - 31 aug 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Schimbarea ferestrelor în blocul nr. 6, etajul 1, 2 și demisol a Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți, str. A. Pușkin, 38 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE_lucrari
Documentele la ofertă
DUAE
17.06.19 16:26
Documentatia_standard_Schimbarea ferestrelor USARB
billOfQuantity
Documentatia standart
17.06.19 16:26
Anunt_de_participare schimbarea ferestrelor USARB
tenderNotice
Invitatiea
17.06.19 16:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 675 520,49 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta se acceptă în baza corespunderii cu cerințele din caietul de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fluxmester-V.A.

Preţul ofertei: 680 238,13 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC “PLASTEXIM-NORD” SRL

Preţul ofertei: 719 772,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL "Mobiclass"

Preţul ofertei: 769 009,81 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

SRL "FENSTER BAU"

Preţul ofertei: 796 786,12 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări