1
Perioada de actualizare
de la 01.07.2019 10:21
până la 06.07.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.07.2019 08:00
până la 13.07.2019 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 402 848,96 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iul 2019, 10:21 - 6 iul 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iul 2019, 8:00 - 13 iul 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a scării demisol
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eremei-Berezovschi Ana
Telefonul de contact
069269674
Datele achizitiei
Data publicării
17 iun 2019, 13:18
Data ultimilor modificări
18 iul 2019, 8:45
Valoarea estimată (fără TVA)
402 848,96 MDL
Achizitii.md ID
21009118
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Durata contractului
22 iul 2019 08:00 - 15 aug 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a scării demisol CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
1.07.19 15:09
documentatia_standard_lucrari (3).docx
Documentele la ofertă
1.07.19 15:11
anunt_de_participare (7).docx
Documentele la ofertă
1.07.19 15:13
Documentele lotului
lot.2 scara demisol.pdf
1.07.19 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 402 304,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna oferta câștigătoare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări