Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21009082
1
Perioada de actualizare
de la
14.06.2019 15:06
până la 19.06.2019 10:00
până la 19.06.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.06.2019 10:00
până la 27.06.2019 10:00
până la 27.06.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
266 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
14 iun 2019, 15:06 - 19 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 iun 2019, 10:00 - 27 iun 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
lucrări de construcții la obiectul Secția de Reabilitare Medicală și Medicina Fizica din cadrul CPTR Copii Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ivano Franco 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi
Telefonul de contact
/231/71003
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
14 iun 2019, 15:06
Data ultimilor modificări
28 iun 2019, 14:23
Achizitii.md ID
21009082
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
invitatie de participare lucrari a iii a oara sectia de reabilitare medicala si medicina fizica.pdf
invitatie de participare lucrari a iii a oara sectia de reabilitare medicala si medicina fizica.pdf
tenderNotice
invitatie de participare
14.06.19 15:06
documentatia_standard_lucrari cop 2019.doc
Clarificări pentru participanți
doc standart
14.06.19 15:06
lucrări de construcții la obiectul Secția de Reabilitare Medicală și Medicina Fizica din cadrul CPTR Copii Bălți
Data:
15 iun 2019, 12:37
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
publicati va rog caietul de sarcini
Răspuns (17 iun 2019, 09:02):
Buba ziua!!! Caietul de sarcini il gasiti in documentatia standart.
Data:
17 iun 2019, 17:13
Subiectul întrebării:
summa fara TVA 266666.67 Lei nu este indicata corect
Întrebare:
Intrebarea:
la dumneavastra summa fara TVA 266666.67 Lei nu este indicata corect
Dar trebue sa fie aprochsemativ 300 000-320 000 Lei fara TVA
Total manopera 117 878,40 Lei
Total materiale de construcţii 125 000 Lei
Total utilaje de construcţii 5500 Lei
Transportarea materiala 8,00 % 10 000 Lei
Cheltuieli de regie 14,50 % 37 000 Lei
Beneficiul 6,00 % 17 000 Lei
Posibil gresala in manopera nu este indicat correct h-om el este la moment(57.66Lei)
Va rugam sa controlati summa si sa raspundeti la intrebarea
Răspuns (18 iun 2019, 07:34):
Caietul de sarcini a fost intocmit de divizier, respectiv a fost indicat correct h-om de 57.66 lei, transportarea materialelor de 8,00 %,cheltuieli de regie 14,50 %, beneficiul de deviz 6,00 %.Totodata Va aducem la cunostinta ca a fost publicata suma de 266666.67, suma disponibila de institutie.
Data:
18 iun 2019, 11:19
Subiectul întrebării:
Foi incalcati Legea Acizitii Publici
Întrebare:
Caietul de sarcini a fost intocmit de divizier, respectiv a fost indicata suma correcta dar nu suma disponibila de institutie.Va rugam sa indicati suma intocmita de divizier,Din suma respective prin Legea Acizitii Publici se socoate 15% care agent aconomic pote sa majoreze ori sa micsoreze oferta.Foi incalcati Legea Acizitii Publici si tender o sa anuleze.
Răspuns (18 iun 2019, 11:30):
Buna ziua!!! Va aducem la cunostinta că în cazul în care considerați că v-a fost încălcat vreun drept, actionați conform legislației în vigoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK