1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2019 16:24
până la 24.06.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2019 11:00
până la 15.07.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 416,67 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2019, 16:24 - 24 iun 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2019, 11:00 - 15 iul 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

bunuri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2019, 15:56
Data ultimilor modificări
11 iun 2019, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
5 416,67 MDL
Achizitii.md ID
21008999
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
17 iul 2019 16:01 - 30 dec 2019 16:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Monitor de 27-inch 4K IPS CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul duae.pdf formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
11.06.19 16:24
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
11.06.19 16:24
documentatia de atribuire partea 1.pdf documentatia de atribuire partea 1.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire partea 1
11.06.19 16:24
documentatia de atribuirea partea 2.pdf documentatia de atribuirea partea 2.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire partea 2
11.06.19 16:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 5 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitate privind obiectul achiziției.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări