1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2019 13:41
până la 03.07.2019 09:43
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2019 09:43
până la 15.07.2019 09:43
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 340 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2019, 13:41 - 3 iul 2019, 9:43
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2019, 9:43 - 15 iul 2019, 9:43

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de iluminare a Scărilor către Mănăstirea Ștefan cel Mare (procedură repetată)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, or.Nisporeni str.Al.cel Bun,55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigorii Robu
Telefonul de contact
067710880
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2019, 13:41
Data ultimilor modificări
27 iun 2019, 16:17
Achizitii.md ID
21008979
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_scara_manastire_nisporeni.docx
Documentele la ofertă
11.06.19 13:41
ds_iluminare_scara_manastire_nisporeni.semnat (2).pdf ds_iluminare_scara_manastire_nisporeni.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
27.06.19 16:17
scrisoare.pdf scrisoare.pdf
Documentele la ofertă
27.06.19 16:17
anunt_de_participare_scara_manastire_nisporeni.semnat.pdf anunt_de_participare_scara_manastire_nisporeni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
27.06.19 16:17
Data:
11 iun 2019, 15:24
Subiectul întrebării:
Motivul anularii
Întrebare:
Spuneti va rog care este motivul anularii procedurii precedente si a republicarii?
Răspuns (12 iun 2019, 10:46):
Sistemul actual(MTender) nu permite ca o procedura aflata in proces de contestare sa fie suspendata. Aflindu-ne in perioada depunerii ofertelor singura solutie de suspendare este defapt anularea Licitatiei, ceea ce am si facut. Orice intrebare la procedura curenta va ramine fara raspuns pina la primirea deciziei definitive din partea ANSC. Acest lucru va duce la suspendarea in perioada clarificarilor
Data:
12 iun 2019, 10:46
Subiectul întrebării:
putem face transfer garantie la contul primariei
Întrebare:
putem face transfer garantie la contul primariei, care e codul iban?
Răspuns (27 iun 2019, 16:11):
Contul IBAN MD83TRPCDL518410A00744AA
Data:
28 iun 2019, 17:01
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Va rog sa va conformați deciziei ANSC. La pct. 9 din caietul de sarcini ați adăugat dor citeva cuvinte iar sensul a rămas același experiență minim 5 ani. Aceasta cerința nu se regăsește în Legea 131 privind achizițiile publice.
Răspuns (29 iun 2019, 12:22):
Documentaţia a fost modificată conform cerinţelor deciziei ANSC. Cerințele tehnice sunt descrise complet în anunțul de participare și în documentația standard, care include caietul de sarcini.
Data:
29 iun 2019, 10:32
Subiectul întrebării:
Cerinte tehnice
Întrebare:
Buna ziua, descrieti desfasurat cerintele tehnice
Răspuns (29 iun 2019, 12:28):
Buna ziua, cerințele tehnice sunt descrise complet în anunțul de participare și în documentația standard, care include caietul de sarcini.
Data:
29 iun 2019, 13:29
Subiectul întrebării:
Decizia ANSC
Întrebare:
Cred că nu ați înțeles decizia ANSC.
Răspuns (29 iun 2019, 16:56):
Noi am corectat documentatia si anuntul conform cerintelor ANSC.
Data:
29 iun 2019, 17:00
Subiectul întrebării:
Decizia ANSC
Întrebare:
Acolo este clar scris că această cerință nu are temei legal
Răspuns (1 iul 2019, 09:43):
Noi am respectat cerintele.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.