1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2019 23:34
până la 16.06.2019 22:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2019 22:00
până la 25.06.2019 21:59
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 936 650 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2019, 23:34 - 16 iun 2019, 22:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2019, 22:00 - 25 iun 2019, 21:59

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări pentru reconstrucția instalațiilor electrice interioare și exterioare la Gimnaziul „Ion T. Costin” din satul Ghidighici, mun. Chișinău (procedură repetată)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Spinu Mariana
Telefonul de contact
022710604
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2019, 23:34
Data ultimilor modificări
14 iun 2019, 22:00
Achizitii.md ID
21008957
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_electricitate (1).semnat.pdf duae_electricitate (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
10.06.19 23:34
formulare.docx
Documentele la ofertă
formulare
10.06.19 23:34
scrisoare de clarificare.pdf scrisoare de clarificare.pdf
Clarificări pentru participanți
Scrisoare de clarificare cu privire șa cerimța de experiență necesară pentru calificare la procedura de achiziție.
14.06.19 22:00
Data:
11 iun 2019, 08:54
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Puteti sa-mi explicati va rog pct.7 Declarație privind experiența similară (cel puțin 2 ani)
Răspuns (14 iun 2019, 22:05):
Cerința a fost ajustată la prevederile art. 21 alin. (1) lit. a) din Legea privind achizițiile publice, scrisoarea de clarificare fiind atașată la actele procedurii de achiziții. Textul cerinței de la pct. 7 ca urmare a modificării este următorul: „7. Lista lucrărilor similare executate în ultimii 2 ani, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract.”
Data:
11 iun 2019, 11:22
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Stimata Autoritate contractanta explicati va rog care este suma de expertiza? In anunt de participare este o suma dar in programa este specificata alta???
Răspuns (11 iun 2019, 15:27):
Bună ziua, în anunțul de participare este suma indicată cu TVA, iar în sistem la lansarea procedurii se solicită să fie indicat fără TVA.
Data:
11 iun 2019, 11:25
Subiectul întrebării:
pachetul de documente
Întrebare:
Publicati va rog Documentatia Standart la licitatia respectiva.
Răspuns (11 iun 2019, 15:57):
Este o procedură de achiziție prin cererea ofertelor de prețuri. Documentația aferentă procedurii a fost elaborată în conformitate cu pct. 62 și 64 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 669 din 27.05.2016. Totodată, vă informăm că Documentația standard pentru achiziția de lucrări poate fi accesată pe pagina oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, la rubrica Modele de documente.
Data:
11 iun 2019, 11:26
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Garantia bancara se cere?Daca da ce procent si daca se poate de facut transfer la contul primariei?
Răspuns (11 iun 2019, 15:32):
Potrivit art. 64 alin. (5) și alin. (11) din Legea privind achizițiile publice, la achiziția de lucrări a căror valoare este mai mică de 1500 000 lei, autoritatea contractantă este în drept de a nu solicita garanție pentru ofertă sau de bună execuție. Pornind de la aceste prevederi, autoritatea contractantă nu a stabilit cerința de prezentare a garanției pentru ofertă sau de bună execuție.
Data:
13 iun 2019, 13:36
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Întrebare: Puteti sa-mi explicati va rog pct.7 Declarație privind experiența similară (cel puțin 2 ani)?
Răspuns (14 iun 2019, 22:06):
Cerința a fost ajustată la prevederile art. 21 alin. (1) lit. a) din Legea privind achizițiile publice, scrisoarea de clarificare fiind atașată la actele procedurii de achiziții. Textul cerinței de la pct. 7 ca urmare a modificării este următorul: „7. Lista lucrărilor similare executate în ultimii 2 ani, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract.”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.