Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 664 127,20 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2019, 10:54 - 17 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2019, 10:00 - 20 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
Gimnaziu N. Costin -15.08.2019
IET nr.44 -20.08.2019

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2019, 10:28
Data ultimilor modificări
3 iul 2019, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 664 127,20 MDL
Achizitii.md ID
21008855
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
1 iul 2019 10:52 - 30 dec 2020 10:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 44, Gimnaziu N. Costin CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fda .doc
Documentele la ofertă
7.06.19 10:54
doc standart lucrări.docx
Documentele la ofertă
7.06.19 10:54
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
7.06.19 10:54
duae.doc
Documentele la ofertă
7.06.19 10:54
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
7.06.19 10:54
gm n. costin f1.rtf
Documentele la ofertă
7.06.19 11:00
gr. str d aligheri f1.rtf
Documentele la ofertă
7.06.19 11:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 856 874,06 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rindunica

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 113 846,54 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21008855 din 20.06.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 44, Gimnaziu N. Costin” Cod CPV: 45200000-9. Examinând justificările prețurilor propuși de către operatorii economici grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător SRL Rîndunica 1 113 846,54 Prețul unitar fără TVA 2. Ofertanții respinși/descalificați: Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării LivartPrim SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SRL Andromeda Grup Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. "Maistcons Grup" SRL Art. 69 alin.(6) lit. b), d) Legea nr. 131privind achiziții publice SC Softconstruct SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. Art. 69 alin.(6) lit. a) Legea nr. 131privind achiziții publice. Forma 7 IET 44. poz. 117,119 – unitatea de măsură incorectă, poz. 156 micșorată, Capitolul 2 poz. Corp de iluminat cu lămpi luminiscente 2*36W ermetic – volum micșorat, poz. Priza – volum micșorat, poz. CUTIE PENTRU INTRERUPATOR SI PRIZE – volum micșorat. N. Costin. Poz. Desfacerea pardoselilor reci din placi de beton, marmura, piatra, gresie, placi ceramice, etc – micșorată cantitatea. Poz. Elemente de sustinere pentru corpuri de incalzire, montat pe zid de caramida - volum micșorat. Poz. Montarea tevii din material plastic pentru canalizare, îmbinată cu garnitura de cauciuc, montata aparent sau îngropat sub pardoseala, având diametrul de 50 mm - volum micșorat. Poz. Vopsitorii obișnuite interioare si exterioare executate manual cu vopsea pe de ulei aplicate in 2 straturi pe tencuieli gletuite cu ipsos, un strat de vopsea in plus - volum micșorat.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Softconstruct

Preţul ofertei: 1 211 303,71 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Andromeda Grup

Preţul ofertei: 1 265 201,41 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

LivartPrim

Preţul ofertei: 1 610 952,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări