Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
890 271 MDL
Perioada clarificărilor:
7 iun 2019, 3:40 - 29 iun 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iun 2019, 11:00 - 5 iul 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Utilaj tehnologic pentru IET nr. 166
Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anulează procedura respectivă.
Data anulării
27 iun 2019, 23:50
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2019, 3:40
Data ultimilor modificări
27 iun 2019, 23:50
Achizitii.md ID
21008847
MTender ID
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
7 iun 2019, 15:48
Subiectul întrebării:
Inoirea retelelor electrice
Întrebare:
Inoirea retelelor electrice sunt lucrari care se executa la etapa reparatie/constructiei obiectului. Si nu are nimic comun cu procurarea utilajului!
Răspuns (11 iun 2019, 12:06):
A fost modificata documentatia de atribuire.
Data:
11 iun 2019, 12:42
Subiectul întrebării:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Întrebare:
Inoxplus SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (5 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Data:
11 iun 2019, 12:43
Subiectul întrebării:
Solicitare de excluderea cerinței de intervenție in rețele electrice, apeduct, canalizare si de ventilare
Întrebare:
Inoxplus SRL atrage atenția asupra procedurii inițial organizate in sensul achiziției a unor bunuri, nicidecum de lucrări de reparații rețele electrice, apeduct, canalizare sau ventilare. Astfel de lucrări necesita personal calificat (deținători de autorizații de acces si stampile de dare in exploatare), dar si de dotare tehnica respectiva. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 131 Articolul 16. al. (8) Criteriile de calificare și selecție stabilite de către autoritatea contractantă trebuie să aibă o legătură evidentă cu obiectul contractului ce urmează să fie atribuit. + al. (9) Autoritatea contractantă are obligația de a respecta principiul proporționalității atunci când stabilește criteriile de calificare și selecție, precum și nivelul cerințelor minime pe care ofertanții/candidații trebuie să le îndeplinească. Articolul 37. (7) Specificațiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire și nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrângă concurența între operatorii economici. Legea Nr. 174 Articolul 21. (5) Obiectele energetice pot fi construite și admise în exploatare în conformitate cu Legea nr. 163/2010 privind autorizarea executării lucrărilor de construcție. Exploatarea obiectelor energetice se efectuează doar după obținerea de către întreprinderile energetice a licențelor, a autorizațiilor, a altor acte permisive, eliberate în termenele și în condițiile stabilite prin lege.
Data:
11 iun 2019, 16:21
Subiectul întrebării:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Întrebare:
MGM SRL deasemenea solicita reducerea perioadei de garantie pana la 24 luni
Data:
11 iun 2019, 16:32
Subiectul întrebării:
Specificațiile tehnice ale utilajului solicitat
Întrebare:
SC Tiluana SRL de asemenea solicita reducerea perioadei de garantie pentru utilajul solicitat pînă la maxim 24 de luni.
Data:
12 iun 2019, 09:12
Subiectul întrebării:
Solicitare de excluderea cerinței de intervenție in rețele electrice, apeduct, canalizare si de ventilare
Întrebare:
MGM solicita excluderea cerinței de intervenție in rețele electrice, apeduct, canalizare si de ventilare
Data:
12 iun 2019, 10:28
Subiectul întrebării:
Clarificarea conditiilor din caietul de sarcini
Întrebare:
(Dina Cociug SRL) La invitarea la tender, participanților se propune să îndeplinească anumite condiții:
1. Îndeplinirea obligațiilor de garanție mai lungă decât perioada specificată de producător.
Producătorul, pe baza caracteristicilor de proiectare și a indicatorilor de proiectare experimentală, precum și pe baza cerințelor internaționale, stabilește perioada de garanție. Care, la rândul său, trebuie să fie însoțită de întreținerea necesară pe tot parcursul perioadei de garanție. În caz contrar, garanția poate fi și, în cazurile principale, trebuie eliminată.
Pe baza celor de mai sus, considerăm că cerința de a prelungi perioada de garanție mai mare decât cea stabilită de producător nu este rezonabilă și nu este posibilă. Deci, deoarece activitatea echipamentului industrial este strict reglementată în funcție de orele de lucru, cerințele pentru întreținerea periodică obligatorie sunt, de asemenea, reglementate, fără de care nu este posibilă funcționarea sigură și sigură a personalului. Altfel, nu se poate garanta că echipamentul își va îndeplini funcțiile și poate fi periculos pentru personal.
În plus, întreprinderile în care echipamentele sunt livrate după cumpărare nu au și nu încheie contracte de întreținere, ceea ce duce la defecțiuni necontrolate ale echipamentului în timpul perioadei de garanție. Aceste costuri nu pot fi anticipate și de cele mai multe ori nu corespund costurilor prevăzute pentru reparațiile în garanție.
2. Întrucât întreprinderile care continuă să exploateze echipamente (Grădiniti, școli etc.) nu au personal specializat în personalul lor, există adesea apeluri la defecțiuni de echipamente "false" cauzate de nerespectarea punctelor de consum (rețea , apă, canalizare, electricitate, ventilație). În acest caz, utilizatorul nu poate afla motivul opririi / accidentului echipamentului și, în consecință, solicită furnizorului echipamentului să efectueze lucrări care nu sunt de profil (curățarea țevilor, instalarea cablurilor electrice etc.).Astfel de lucrări de bază nu sunt incluse în lista de responsabilitate a vânzătorului de echipamente, ci implică și costuri nejustificate (transport, timp de specialitate etc.) care ar trebui excluse.
Data:
24 iun 2019, 11:56
Subiectul întrebării:
Răspunsuri la clarificări
Întrebare:
Legea 131, Articolul 34, alin. (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. > (2) Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde, în mod clar, complet și fără ambiguități, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepția procedurii de cerere a ofertelor de prețuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depășească o zi lucrătoare. > (3) Autoritatea contractantă are obligația de a transmite fiecărui operator economic care a depus o cerere de participare răspunsurile la orice solicitare de clarificare, însoțite de întrebările aferente, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, precum și de a publica aceste răspunsuri în SIA „RSAP”.
Data:
24 iun 2019, 15:01
Subiectul întrebării:
пункт 6
Întrebare:
Добрый день, просим исключить пункт 6 из списка квалификационных документов, по причине нецелесообразности. Производители бытовой техники, в частности, корпорация Wirlpool не предоставляют дилерские сертификаты компаниям, участвующим в сетке реализации товаров бытовой техники и оборудования на территории Р. Молдова
Data:
24 iun 2019, 17:58
Subiectul întrebării:
specificația tehnica
Întrebare:
Tigaie electrică СЭМ-0,2 - Legea 131, Articolul 36. al. (4) Specificațiile tehnice nu vor face referința la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schița sau un tip de bunuri, de lucrări și de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerințelor fata de achiziție, iar o astfel de referința este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”.
Data:
26 iun 2019, 11:48
Subiectul întrebării:
лот 20
Întrebare:
Просим внести изменения в техническую характеристику встраиваемых посудомоечных машин по критерию 1. количество программ ( от 8 до 10)
Data:
26 iun 2019, 12:46
Subiectul întrebării:
Lotul 12
Întrebare:
Pretul anormal scazut!!! Va rog Verificati sau modificati paramente tehnice
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK