1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2019 14:20
până la 14.06.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2019 09:00
până la 26.06.2019 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 283 124,99 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2019, 14:20 - 14 iun 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2019, 9:00 - 26 iun 2019, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Uniforme de poliție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mesager, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sochircă Sergiu
Telefonul de contact
079665855
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2019, 13:53
Data ultimilor modificări
4 iun 2019, 15:12
Valoarea estimată (fără TVA)
283 124,99 MDL
Achizitii.md ID
21008723
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mesager, 5
Durata contractului
15 iul 2019 14:02 - 16 aug 2019 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de antrenament (mozaic) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Complet
2)
Denumirea
Costum de intervenție CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 146.0
Unități de măsură: Complet
3)
Denumirea
Costum de iarnă CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
4.06.19 14:20
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.06.19 14:20
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Handitehnica

Preţul ofertei: 280 340 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări