1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2019 10:39
până la 17.06.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2019 10:00
până la 15.07.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 193 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2019, 10:39 - 17 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2019, 10:00 - 15 iul 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Costum de serviciu - giacă cu pantaloni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ludmila Ionitel
Telefonul de contact
022 250 932
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2019, 10:08
Data ultimilor modificări
8 iun 2019, 14:19
Valoarea estimată (fără TVA)
193 000 MDL
Achizitii.md ID
21008703
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
22 iul 2019 10:17 - 31 oct 2019 10:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Costum de serviciu - giacă cu pantaloni CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
invitatie echipament 2019.signed.pdf invitatie echipament 2019.signed.pdf
Documentele la ofertă
Invitatie
5.06.19 12:46
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
7.06.19 08:42
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
documentatie standard
8.06.19 14:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Simcomtex

Preţul ofertei: 162 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări