Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 340 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mai 2019, 11:23 - 5 iun 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2019, 17:00 - 17 iun 2019, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare (procedura repetata)
Informația despre anulare
Motivul anulării
anulare
Data anulării
11 iun 2019, 13:16
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, or.Nisporeni str.Al.cel Bun,55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigorii Robu
Telefonul de contact
067710880
Datele achizitiei
Data publicării
31 mai 2019, 11:23
Data ultimilor modificări
11 iun 2019, 13:16
Achizitii.md ID
21008614
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
31 mai 2019, 14:30
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Garantia bancara se poate de facut transfer la Autoritatea Contractanta?
Răspuns (3 iun 2019, 14:04):
Buna ziua! Da, la contul MD83TRPCDL518410A00744AA.
Data:
31 mai 2019, 15:23
Subiectul întrebării:
termen de depunere
Întrebare:
Conform legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, termenul de depunere pentru COP lucrări și servicii este de 12 zile, va rugam sa prelungiti perioada de depunere.
Răspuns (3 iun 2019, 14:10):
Buna ziua! Va multumesc de remarca, am corectat deja!
Data:
3 iun 2019, 10:07
Subiectul întrebării:
Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart.
Răspuns (3 iun 2019, 14:14):
Buna ziua! referitor la Minim ani de experienta. Pe pagina web a ANSC se vor gasi suficiente decizii ale contestatiilor depuse in care e specificat urmatoarele: // Potrivit Art. 17, alin. (1) din Legea 131/2015 in funcţie de obiectul achizitiei publice, in sensul art.1 (Legea 131/2015) si de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1) (Legea 131/2015), autoritatea contractanta are obligatia de a stabili pentru fiecare procedura in parte criteriile de calificare si selectie, precum si documentele-suport, prevazute de legislatia in vigoare, necesare pentru a fi prezentate de catre operatorii economici. Suplimentar, conform art. 40 alin (1) (Legea 131/2015) Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire ORICE cerintă, criteriu, regula si alte informatii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completa, corecta ai explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire. // Deci cerinta de minim 5 ani este una corecta legal, posibil de aplicat si se incadreaza pe deplin in prevederile Legii 131/2015. Nici una din autoritati contractante, nu incalca legea si nici cerintele de calificare. Ca esenta pentru orice operator economic si autoritate contractanta e inteles ca la implementarea unor proiecte, faptul ca o companie are o experienta mai mare, implica un risc mai mic. Proiectele sunt cu perioade de garantie de 2-5 ani, iar o companie fara experienta suficienta, poate disparea in orice timp, asa cum nu poseda experienta implementarii si derularii unor proiecte cu perioade similare de garantie. Aplicarea in cele mai multe cazuri de catre compania fara experienta a unor preturi minime, implica dorinta acesteia tocmai de a-si asigura experienta, iar in timp, preturile minime atribuite nu se argumenteaza financiar, in acest sens companiile fara experienta si recent create sunt puse in dificultati financiare majore si nu pot asigura garantiile oferite. Un minim de 5 ani de experienta vine sa diminueze riscurile asimilate la implementarea proiectelor de orice natura, desi nu sunt un criteriu de baza, insa cu fiecare masura, autoritatea contractanta are intentia de a implementa proiecte de succes, sigure si fara a fi nevoita sa aloce bani fara argumente sustinute in acest sens. Cerintele date se regasesc in Documentatia de Atribuire / Standard si in anunt de participare. Deci ele sunt corecte, legale si incadrabile in prevederile Legii 131/2015, cel putin din perspectiva asigurarii si diminuarii unor riscuri pentru garantia lucrarilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.