Imprimantă multifuncțională Laser de birou alb/negru
până la 21.06.2019 14:00
până la 02.07.2019 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Tehnologie de printare: Laser
Tehnologie de printare: Monocrom
Ciclu de utilizare, lunar: 8000 pagini
Format: A4
Rezolutie printare alb/negru: 1200dpi
Calitatea imprimării: alb/negru, până la 2400 x 600 dpi cu rafinare automată a imaginii
Viteza de printare: alb/negru 23 ppm
Tip scanner: Comprimat, color, cu suport plat şi alimentator automat de documente (ADF) – adiţional la necesitatea utilizatoruluui
Rezoluţie scanner: 600x600 Dpi
Micşorare/mărire: 25-400 %
Număr de culori: 1
Număr de cartuşe: 1
Capacitate memorie: Min 256 Mb
Interfeţe: Ethernet (RJ-45), USB 2.0 Hi-Speed
Timp de imprimare a prim pag.: Max. 6 sec
Timp de ieşire a primei copii: Max. 9 sec
Tip de suport material: Hârtie simplă, groasă, reciclată, folii transparente, etichete, plicuri
Greutatea hârtiei: 60 - 163 g/m²
Cartuş alb/negru: min 2400 file la 5%
Compatibilitate cu sisteme de operare: Windows XP/7/8/10/Server 2008/Server 2012
Accensorii: cablu 220v – 1 buc., cablu USB 2.0 3m – 1 buc
Cartuş de rezervă: Min 2400 file – 1 buc
Garanţie: Minim 12 luni pentru componente, manoperă şi servicii la atelier
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Accent Electronic
BTS PRO
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".