Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 22 222 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2019, 17:20 - 31 mai 2019, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2019, 18:00 - 5 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: 6 iun 2019, 14:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ceapă proaspătă calitatea întîi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
22 222 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
222 MDL
Achizitii.md ID
21008485
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 30 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bulbii de ceapă trebuie să fie: intacţi, sănătoşi, fără atacuri de boli sau insecte care să le facă improprii consumului, curaţi, fără urme vizibile de substanţe străine, fără vătămări produse de frig, suficient de uscaţi în stadiul de utilizare prevăzut (cel puţin primele straturi exterioare ale învelişului şi tulpinile trebuie să fie complet uscate), fără tulpini false sau tari, fără insecte dăunătoare, fără vătămări cauzate de insectele dăunătoare, fără umeditate excesivă la suprafaţă, fără miros şi gust străin. Tulpinile trebuie să fie sucite sau tăiate de maximum 6 cm lungime.) Saci de plasă 10,20,30 kgSM 243: 2004 CPV: 15300000-1 - Fructe, legume şi produse conexe
Cantitatea: 6000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE legume fructe
Documentele la ofertă
14 file
27.05.19 17:20
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Documentele la ofertă
adrese
27.05.19 17:20
documentatia_standard_cop bunuri si servicii
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract
27.05.19 17:20
anunt_de_participare
tenderNotice
6 file
27.05.19 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 25 680 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-40/2019 din 14.06.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la acest lot, agentului economic SRL ALIM TOTAL potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

II Snejana Cebotari

Preţul ofertei: 25 990 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări