1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2019 16:13
până la 03.06.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2019 09:00
până la 06.06.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 1 821 437,20 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2019, 16:13 - 3 iun 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2019, 9:00 - 6 iun 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 20.08.2019
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 16:13
Data ultimilor modificări
18 iun 2019, 13:44
Achizitii.md ID
21008432
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
doc standart lucrări (2).docx
Documentele la ofertă
24.05.19 16:13
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
24.05.19 16:13
fda .doc
Documentele la ofertă
24.05.19 16:13
grecu total.rtf
Documentele la ofertă
24.05.19 16:13
duae (2).doc
Documentele la ofertă
24.05.19 16:13
anunț lt grecu.pdf anunț lt grecu.pdf
Documentele la ofertă
24.05.19 16:17
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Data:
1 iun 2019, 21:15
Subiectul întrebării:
IPO 14
Întrebare:
Ce trebuie de prezentat la cerinta - IPO 14, Confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic
Răspuns (3 iun 2019, 08:21):
Prezentați documentele solicitate care sunt enumerate în anunț pct. 12.
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Data:
1 iun 2019, 21:23
Subiectul întrebării:
Licenta
Întrebare:
Licenta de activitate pentru executarea lucrărilor de reparatii (reconstructii) este abrogata inca in a. 2017. Pentru documentarea celor interesati - https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-noile-prevederi-%C3%AEn-domeniul-achizi%C8%9Biilor-publice-de-lucr%C4%83ri. Noi ce prezentam?
Răspuns (3 iun 2019, 08:23):
AC nu a cerut licența. Doc solicitate care trebuie fi prezentate sunt enumerate în pct. 12 Anunțului
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Data:
1 iun 2019, 21:33
Subiectul întrebării:
Termenul de exe
Întrebare:
Care este termenul de executare? În Doc. standard gasim - Iulie. Termenul de 1 luna pentru executarea lucrarilor solicitate, cu respectarea normativelor in constructii, este imposibil din start.
Răspuns (3 iun 2019, 08:24):
termen de executare 20.08.2019
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Data:
1 iun 2019, 21:38
Subiectul întrebării:
Scuzati
Întrebare:
Cer scuze de la organizatorul licitatiei. 3 intrebari precedente se refera la alta licitatie, am gresit adresa.
Răspuns (3 iun 2019, 08:24):
ok fiți mai atenți.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.