1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2019 16:09
până la 05.06.2019 14:38
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2019 14:38
până la 14.06.2019 14:38
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 590 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2019, 16:09 - 5 iun 2019, 14:38
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2019, 14:38 - 14 iun 2019, 14:38
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini anexat
(Anexa nr. 1 Termeni de referință)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Susco
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 14:38
Data ultimilor modificări
28 mai 2019, 15:41
Valoarea estimată (fără TVA)
590 000 MDL
Achizitii.md ID
21008421
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
1 iul 2019 16:04 - 30 iun 2020 16:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a sistemului informațional privind automatizarea activității componentei asigurări a CNPF CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
24.05.19 16:09
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae.pdf
24.05.19 16:09
anexa nr.1 (termeni de referinta).pdf anexa nr.1 (termeni de referinta).pdf
tenderNotice
anexa nr.1 (termeni de referinta).pdf
24.05.19 16:09
formularul f 3.10.docx
Documentele la ofertă
Formularul F 3.10
27.05.19 14:24
formularul f 3.10.signed.pdf formularul f 3.10.signed.pdf
Documentele la ofertă
Formularul F 3.10 la documentația standard
27.05.19 14:24
documentatia_standard_servicii sistem informational.signed.pdf documentatia_standard_servicii sistem informational.signed.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart.pdf
28.05.19 15:41
documentatia_standard_servicii sistem informational.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_servicii sistem informational.docx
28.05.19 15:41
anunt de participare sistem informational.signed.pdf anunt de participare sistem informational.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.pdf
28.05.19 15:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 475 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Slavans-Grafica

Preţul ofertei: 486 400 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 487 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

"Retele Terestre" SRL

Preţul ofertei: 493 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Marcodor

Preţul ofertei: 583 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Servicii de elaborare a sistemului informațional privind automatizarea activității componentei asigurări a CNPF
Data:
31 mai 2019, 16:39
Subiectul întrebării:
* cu referinta la cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini
Întrebare:
1.Va rugam sa anexati pentru consultare, cate un exemplar electronic (anexe) din fiecare tip de raport. 2.In vederea dimensionarii corecte a arhitecturii sistemului si a ofertei, va rugam sa ne comunicati numarul de utilizatori CNPF care va folosi sistemul informational.
Răspuns (3 iun 2019, 14:38):
1. Formularele specializate ale rapoartelor se regăsesc pe pagina web cnpf.md în compartimentul INFORMAȚII UTILE, FORMULARE SPECIALIZATE, ASIGURARI. Pentru mai multe detalii referitor la consolidarea la moment a rapoartelor de ieșire Vă rugam să Vă apropiați la sediul CNPF. 2. Numărul final al utilizatorilor nu poate fi stabilit de către CNPF, deoarece o entitate poate avea mai mulți utilizatori în dependența de profilul, conținutul și specificul datelor din rapoarte (în dependență de secțiile care generează aceste date din rapoarte), însă aproximativ putem estima un număr total de utilizatori care pot lucra concomitent in sistem de exemplu la data de raportare- de cca 1000.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări