Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 66 400 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2019, 13:59 - 29 mai 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2019, 12:00 - 6 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparatie a sistemului de ventilare (gradinita nr. 1”Ghiocel”, gradinita nr. 2”Licurici”, gradinita nr. 5”Clopoțel”) REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 13:44
Data ultimilor modificări
9 iul 2019, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
66 400 MDL
Achizitii.md ID
21008413
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
24 iun 2019 13:51 - 26 aug 2019 13:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparatie a sistemului de ventilare (gradinita nr. 1”Ghiocel”, gradinita nr. 2”Licurici”, gradinita nr. 5”Clopoțel”) REPETAT CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf documentatia_standard_lucrari (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard pentru achiziția de lucrări
24.05.19 13:59
anunt_de_participare (1).semnat.pdf anunt_de_participare (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
24.05.19 13:59
duae.doc
Documentele la ofertă
24.05.19 13:59
Documentele lotului
caiet s ventilare gradinita nr. 2.semnat.pdf
caiet de sarcini
24.05.19 13:59
caiet s ventilare gr. 1.semnat.pdf
caiet de sarcini
24.05.19 13:59
caiet s ventilare gr. 5.semnat.pdf
caiet de sarcini
24.05.19 13:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Noul Ered

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 50 976,88 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Moncomtex

Preţul ofertei: 52 036,12 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări