1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2019 09:49
până la 15.06.2019 14:56
2
Propunerea ofertelor
de la 15.06.2019 14:56
până la 25.06.2019 14:56
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 146 137,61 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2019, 9:49 - 15 iun 2019, 14:56
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iun 2019, 14:56 - 25 iun 2019, 14:56
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4813, MOLDOVA, Criuleni, s.Boşcana, Criuleni,s. Boșcana
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
viorica stavila
Telefonul de contact
024870160
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 9:35
Data ultimilor modificări
24 mai 2019, 12:11
Valoarea estimată (fără TVA)
2 146 137,61 MDL
Achizitii.md ID
21008392
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4813, MOLDOVA, Criuleni, s.Boşcana, Criuleni,s. Boșcana
Durata contractului
19 iun 2019 09:56 - 30 dec 2020 09:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
duae-_1_-boșcana.semnat.pdf
DUAE
24.05.19 10:00
caietpdf.semnat.pdf
DEviz de cheltuieli
24.05.19 10:00
documentatia_standard_lucrari-_7boșcana.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari-
24.05.19 10:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 1 249 136,18 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrunit toate cerințele / este cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 1 365 653,18 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Metantenc

Preţul ofertei: 1 543 605,93 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

DSI CONSTRUCT GRUP

Preţul ofertei: 1 593 955,64 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

KVM Cons SRL

Preţul ofertei: 1 602 533,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat”
Data:
24 mai 2019, 12:11
Subiectul întrebării:
Organizatoric
Întrebare:
Buna ziua! Atasati va rog Caietul de sarcini in format Word. Va multumesc anticipat!
Răspuns (27 mai 2019, 16:21):
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Reconstrucția acoperișului blocurilor A și B la LT ,,Mihai Stratulat,, prin procedura de achiziție Licitație deschisă 1. Denumirea autorității contractante: IP Liceul teoretic ,,Mihai Stratulat,, 2. IDNO: 1012620009441 3. Adresa: r-nul Criuleni,s. Boșcana 4. Numărul de telefon/fax: 024870160 5. Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: liceu.boscana@gmail.com 6. Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: documentația de atribuire este anexată în cadrul procedurii în SIA RSAP 7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Nu se aplică 8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor lucrări: Nr. d/o Cod CPV Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință Valoarea estimată (se va indica pentru fiecare lot în parte) Lotul 1 1 45261910-6 Reconstrucția acoperișului blocurilor A și B la LT ,,Mihai Stratulat,, proiect 1 Conform listei cantităților de lucrări (caietul de sarcini) 2146137.61 Valoarea estimativă totală 2146137.61 9. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): 1) Pentru toate loturile; 2) ___________________________________________________________________. 10. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite 11. Termenii și condițiile de executare solicitați: 3 luni de la data înregistrării contractului 12. Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020 13. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): Nu se aplică (indicați da sau nu) 14. Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative (după caz): Nu se aplică (se menționează respectivele acte cu putere de lege și acte administrative) 15. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): Nr. d/o Descrierea criteriului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/ cerinţei: Nivelul minim/ Obligativitatea 1 DUAE Semnat electronic Obligatoriu 2 Oferta Formularul F3.1. Semnat electronic Obligatoriu 3. Scrisoare de garanție bancară Formularul F3.2. Semnat electronic Da 4. Graficul de executare a lucrărilor Formularul F 3.3.Original. Semnat electronic ( 3 luni de la semnarea contractului) Da 5. Declarație de neîncadrare în situațiile ce determină excluderea de la porocedura de atribuire Formularul F3.5. Semnat electronic Da 6. Declarație de conduită etică și neimplicarea în practice frauduloase și de corupere Formularul F3.6. Semnat electronic Da 7. Formularul informativ despre ofertant Formularul F3.7. Semnat electronic Da 8. Declarație privind obligațiile contractuale față de alți beneficiari Formularul F3.8. Semnat electronic Da 9 Declarație privind experiență similară Formularul F3.9. Semnat electronic Da 10. Declarație privind lista ultimilor lucrări principale executate în ultimul an de activitate în domeniu Formularul F3.10. Semnat electronic Da 11. Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Formularul F3.11. Semnat electronic Da 12. Declarație privind personalul de specialitate și /sau a experților pentru implimentarea contractului Formularul F3.12. Semnat electronic Da 13. Lista subcontractanților și părțile din contract, caresunt îndeplinite de ei. Formularul F3.13. Semnat electronic Da 14. Raportul financiar pe anii 2017, 2018. Copia, Semnat electronic Da 15. Devizele locale aferente ofertei Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitat în caietul de sarcini. Original, Semnat electronic Da 16. Certificat/Decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din registul de Stat al persoanelor juridice Copie , Semnat electronic Da 17. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. Semnat electronic Da 18. Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național Original Da 19. Manualul calității Copie. Semnat electronic. Da 20. Certificat de atestare tehnico- materială a dirigintelui de șantier, pe fiecare gen de activitate la procedura dată Copie. Semnat electronic. Da 21. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare în ultimul an la institutii scolare Copie facturilor, proceselor verbale a lucrartilor executate, Semnat electronic Da 22. Disponibilitatea de bani lichizi (certificat de la banca comerciala) Original, Confirmata prin certificat bancar - minium 1 500 000 lei Da 23. Certificate de conformitate a materialelor (Tigla metalica, pelicula anticondensat, lemn, accesorii la acoperis) Copie, Semnat electronic. Da 24. Avizul Agenției de Supraveghere Tehnică Formularul F3.15copia Semnat electronic a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da 25. Perioada de garanție a lucrarilor Minium - 2ani, maxim- 10 ani. Semnat electronic Da 26. Informație privind asocierea Formularul F3.14 .Semnat electronic Da LICHIDITATE FINANCIARĂ Minim 105% 27. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoana este autorizata sa asiste la deschiderea ofertelor. Da 28. Garantia de buna executare a contractului: 10% din suma contractului. Se constituie dupa desemnarea ofertei cistigatoare dar pina la semnarea contractului. a) Garanția de buna executare (emisă de o bancă comercială), ORIGINAL Da 29. Locul desfasurarii lucrarilor Liceul Teoretic ,,Mihai Stratulat,,raionul Criuleni – lucrari de reparatie Da 30. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: cel ma iscăzut preț Da 31. Termenul contractului și modalitatea de achitare a lucrărilor: Achitarea va avea loc în II tranșe: I - 75% din sumă în termen de 30 zile după recepționarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor, II - 25% in limita alocarilor pentru anul 2020. Termenul de valabilitate a contractului - 31/12/2020. Da 16. Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrînse și al procedurii negociate), după caz nu se aplică 17. Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): nu se aplică 18. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): _______________________________________________________________________________ 19. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai scăzut preț 21.Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: nu se aplică Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea% 20. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor: - până la: [ora exactă] Informația o găsiți în SIA RSAP - pe: [data] Informația o găsiți în SIA RSAP 21. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare: Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP 22. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 de zile 23. Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP Ofertele întîrziate vor fi respinse. 24. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepția cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA “RSAP”. 25. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română 26. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu se aplică (se specifică denumirea proiectului și/sau programului) 27. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor: Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001; Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md 28. Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respective (dacă este cazul): nu se aplică 29. În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare: nu se aplică 30. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: nu a fost publicat un anunț de intenție 31. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 24.05.2019 32. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta: Denumirea instrumentului electronic Se va utiliza/accepta sau nu depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare Se acceptă sistemul de comenzi electronice Nu se acceptă facturarea electronică Se acceptă plățile electronice Se acceptă 33. Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): nu se aplică (se specifică da sau nu) 34. Alte informații relevante: ______________________________________________________ Conducătorul grupului de lucru: Stavila Viorica L.Ș Alt mod de a atașa caietul de sarcini în format Word nu am găsit.
Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat”
Data:
27 mai 2019, 10:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
P. 50 al caietului de sarcini, ce se are in vedere la consum rigle 0.44, e 0.44m3 sau e norma la consum?
Răspuns (27 mai 2019, 13:13):
0,44 -norma pentru rigle
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări