1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2019 08:58
până la 07.06.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2019 11:00
până la 14.06.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 511 269 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2019, 8:58 - 7 iun 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2019, 11:00 - 14 iun 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie a drumului L375 Petresti -R17 km 1+850-km2+500 (executarea contractului în 2019-2020, conform alocațiilor bugetare anuale)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eduard Cucuruzac
Telefonul de contact
0236-23599
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2019, 8:45
Data ultimilor modificări
22 iul 2019, 9:23
Valoarea estimată (fără TVA)
4 511 269 MDL
Achizitii.md ID
21008388
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
+373, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun.Ungheni str.Nationala nr.11
Durata contractului
28 iun 2019 08:00 - 30 sept 2020 08:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie a drumului L375 Petresti -R17 km 1+850-km2+500 (executarea contractului în 2019-2020, conform alocațiilor bugetare anuale) CPV: 45233142-6 - Lucrări de reparare a drumurilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
model_anunt_lucrari.doc
tenderNotice
anunțul de participare
24.05.19 08:58
caietul de sarcini.rtf
tenderNotice
caietul de sarcini
24.05.19 08:58
model_documentatia_standard_lucrari.doc
tenderNotice
documentația-standard
24.05.19 08:58
model_duae_lucrari.doc
tenderNotice
DUAE
24.05.19 08:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aedificator

Preţul ofertei: 4 165 732,62 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform Deciziei grupului de lucru pentru achiziții publice a CR Ungheni
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Solcoci Prim

Preţul ofertei: 4 199 999,81 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări