1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2019 17:01
până la 31.05.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2019 15:00
până la 12.06.2019 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 29 600 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2019, 17:01 - 31 mai 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2019, 15:00 - 12 iun 2019, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dovlecei proaspeți, tineri, comestibili, cu coajă sănătoasă, fină și intactă, greutatea unui dovlecel nu mai mult de 0,250 kg. Ambalaj – lăzi, etichetate cu respectarea cerințelor obligatorii de etichetare, HG nr. 996 din 20.08.2003. Mod de livrare odată pe săptămână și la solicitarea DETS s. Centru. HG 929 din 31.12.2009 ,,Fructe și legume proaspete destinate consumului uman
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oboroc Tatiana
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2019, 16:53
Data ultimilor modificări
21 mai 2019, 17:01
Valoarea estimată (fără TVA)
29 600 MDL
Achizitii.md ID
21008277
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 30 sept 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dovlecei CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Cantitatea: 4000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
lista institutiilor.docx
Clarificări pentru participanți
21.05.19 17:01
duae (5).doc
Documentele la ofertă
21.05.19 17:01
documentatia standart.doc 1.doc
Documentele la ofertă
21.05.19 17:01
anuntul de participare.doc
tenderNotice
21.05.19 17:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 19 880 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A oferit cel mai mic preț și a prezentat toate actele nescesare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 28 960 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MELTAN SRL

Preţul ofertei: 29 259 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări