Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 181 416,66 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2019, 14:59 - 26 mai 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2019, 10:00 - 29 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: 30 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse trebuie să fie Ambalate de producător în condiții de fabrică. Termenul de valabilitate este de minim 1 an din momentul livrării. Livrarea la sediu instituției în termen de 15 zile după încheierea contractului din contul operatorului economic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2019, 14:40
Data ultimilor modificări
28 iun 2019, 14:36
Valoarea estimată (fără TVA)
181 416,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 814,17 MDL
Achizitii.md ID
21008262
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
3 iun 2019 15:01 - 30 dec 2019 15:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Gipohlorat calciu NX tablete 20gr.pentru stații de dozare automatizată -90% CPV: 24300000-7 - Produse chimice anorganice şi organice de bază
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
PH minus Bisulifat natriu CPV: 24300000-7 - Produse chimice anorganice şi organice de bază
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Alghițid CPV: 24300000-7 - Produse chimice anorganice şi organice de bază
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
21.05.19 14:59
duae .docx
Documentele la ofertă
21.05.19 14:59
doc standart bunuri .docx
Documentele la ofertă
21.05.19 14:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Policontract SRL

Preţul ofertei: 155 250 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Neostil

Preţul ofertei: 181 324 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări