Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21008130
1
Perioada de actualizare
de la
17.05.2019 11:52
până la 12.06.2019 13:22
până la 12.06.2019 13:22
2
Propunerea ofertelor
de la
12.06.2019 13:22
până la 17.06.2019 08:00
până la 17.06.2019 08:00
3
Licitaţie
de la
18.06.2019 15:00
până la 18.06.2019 15:09
până la 18.06.2019 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 mai 2019, 11:52 - 12 iun 2019, 13:22
Perioada de depunere a ofertelor:
12 iun 2019, 13:22 - 17 iun 2019, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Servicii de promovare a brandului de țară Vinul Moldovei pe canalele digitale pentru anul 2019 (REPETAT)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2019, 11:52
Data ultimilor modificări
11 iul 2019, 14:28
Achizitii.md ID
21008130
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt semnat 1.pdf
anunt semnat 1.pdf
Istoricul documentului
-
anunt semnat 1.pdf
anunt semnat 1.pdf
ID: ebbecac4-c863-4c91-80a2-646f9d483da2
Documentele la ofertă
-
anunt semnat.pdf
anunt semnat.pdf
ID: ebbecac4-c863-4c91-80a2-646f9d483da2
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Anunt de participare
5.06.19 14:25
Data:
27 mai 2019, 16:59
Subiectul întrebării:
clarificari documente
Întrebare:
Buna ziua, avem cateva intrebari pe care dorim sa le adresam:
1. Specificatia de pret f4.1 si f4.2 punctul 1.3/ Peste tot in descrierea plasamentului Ziua Națională a Vinului, KPI 80000 video view, Vernisajul Vinului de iarnă, Salon Divin, Oenoturism – KPI - câte 15000 video view per fiecare eveniment. In total 125 000 views. Insa f4.2 coloana 4. Cantitatea e 1 250 000. Va rog sa precizati care e cantitatea, daca e 1 250 000 atunci s-ar consuma tot bugetul numai pentru acest tip de placement.
2. in f4.2 punctul 1.10. puteti va rog sa specificati cel fel de lucrari de intretinere? este vorba de content management al site-ului sau e vorba si despre implicarea de adaugare o unor categorii noi pe site, redesign al celor vechi. DOrim sa intelegem mai exact pentru ca pentru content management e un cost si pentru lucrari de mentenanta tehnica e alt cost.
3. se completeaza doar wordul duae si documentatia stadard servicii mod si completat sau este necesar sa fie aparte completate si f4.1 si 4.2?
Răspuns (5 iun 2019, 12:02):
Buna ziua,
IP Oficiul Național al Viei si Vinului, vine cu următoarele cocretizări:
1-Precizăm, că a fost efectuată o eroare de tipar, unde specificația tehnică deplină descrisă este corectă, iar cantitatea totala constituie: 125 000 (una sută douăzeci și cinci mii). Nota! Vă rugăm să luați în considerație aceste ajustări, iar în oferta de preț , formularul F 4.2, să ajustați col. 4, cu cantitatea, din 1 250 000 în 125 000.
2- Se vor efectua doar lucrari de completare/adăugare a informațiilor (content management). Mentenanța tehnică nu este inclusă în acesta procedura de achiziție. Contentul va fi oferit de către autoritatea contractantă.
3- În anunțul de participare, pct. 15, sunt enumerate documentele care trebuie sa fie completate/semnate și electronic/urcate. Și anume: formularul F3.1, F4.1,F4.2, DUAE ( se completeaza integral conform cerintelor indicate in document propriu zis) și se prezintă o Garanție pentru ofertă în mărime de 2 % din suma ofertei. ( modalitatea prezentării garantiei este descrisa in Anuntul de participare, pct.15). Totodata mentionam, ca Operatorul economic, este obligat sa întrunească cerințele solicitate, și în termen prestabilit (pînă la data termenului limita de depunere a ofertelor), care sunt stipulate în pct. 35 din Anuntul de participare din cadrul procedurii de achizitie.
Data:
28 mai 2019, 13:21
Subiectul întrebării:
clarificari specificatii tehnice
Întrebare:
specificatia de pret f4.2 punctul 1.9.
Intrebarea noastra este daca noi vom receptiona conceptul de visual si vom purcede la adaptari si redimesionari a acestor 50 de banere sau pentru cele 4 campanii vom elabora conceptul de banner care ulterior va fi aprobat si vom redimensiona si adapta dupa.
Răspuns (5 iun 2019, 13:22):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului, vine cu următoarele răspunsuri:
1- Agentul economic va recepționa vizualul final al evenimentului, oferit de către autoritatea contractantă. Va fi doar necesar de animat și redimensionat, coordonînd în prealabil cu autoritatea contractantă. Adaptări și redimensionări vor fi pentru cele 4 campanii, în total maxim 50 de redimensionări.
Cu respect,
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK