Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 600 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2019, 10:15 - 1 iun 2019, 13:25
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iun 2019, 13:25 - 11 iun 2019, 13:25
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 51
Cuţite mari (pentru gips-carton)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2019, 10:03
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 9:06
Valoarea estimată (fără TVA)
600 MDL
Achizitii.md ID
21008121
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 51 Cuţite mari (pentru gips-carton) CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE.word
17.05.19 10:15
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
17.05.19 10:15
documentatia standard modificata.signed.pdf documentatia standard modificata.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
30.05.19 13:25
anunt de participare modificat.signed.pdf anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
30.05.19 13:25
documentatia standard modificata.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard modificata.word
30.05.19 13:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Soverang

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 200 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Resacons-STR

Preţul ofertei: 303,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări