Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 4 250 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2019, 10:15 - 1 iun 2019, 13:25
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iun 2019, 13:25 - 11 iun 2019, 13:25
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 21
Gips-carton 12,5 mm (1,2*2,5), KNAUF sau echivalent
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2019, 10:03
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 9:06
Valoarea estimată (fără TVA)
4 250 MDL
Achizitii.md ID
21008121
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 21 Gips-carton 12,5 mm (1,2*2,5), KNAUF sau echivalent CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE.word
17.05.19 10:15
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
17.05.19 10:15
documentatia standard modificata.signed.pdf documentatia standard modificata.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
30.05.19 13:25
anunt de participare modificat.signed.pdf anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
30.05.19 13:25
documentatia standard modificata.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard modificata.word
30.05.19 13:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Resacons-STR

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 594 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Beax Com SRL

Preţul ofertei: 3 625,42 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări