Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 487 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 15:51 - 27 mai 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2019, 11:00 - 30 mai 2019, 11:00
Începutul licitației: 31 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Experienţa de muncă nu mai puţin de 2 ani;
2. Să presteze servicii pe parcursul sezonului estival al anului 2019 cu organizarea regimului alimentar:
• Dejun - orele 08:30 – 09:30
• Prînzul – orele 12:00-13:00
• Chindii – orele 15:00-16:00
• Cină – orele 19:00 – 20:00 4.
3. Operatorii economici vor respecta preţul pentru alimentarea elevilor nu mai mic de 91,00 lei/zi, cu respectarea legislaţiei ce vizează calculul caloriilor propuse, dar nu mai mici de 2350 kkal/zi, cu organizarea alimentaţiei de 5 ori/zi, stipulate şi în Decizia CMC nr.270-d data 08.05.2019.
4.Durată schimbului este de 10 zile, cu respectarea pauzei de 2 zile între schimburi. Data de 30-31.08.2019 nu va fi inclusă în graficul de schimburi. Tabara va fi cu 2 tururi, turul II si turul III.
5. Vor presta serviciile în strictă conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcţionare a taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor şi adolescenţilor.
6. Vor asigura un număr suficient de personal didactic, medical, de administrare şi deservire în strictă conformitate cu prevederile Anexei nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr. 334 din 23.04.2009. Personalul de administrare şi deservire tehnic trebuie să dispună de:
• minimul necesar de studii pentru a activa în întreprinderile de alimentaţie publică;
• atestare la minimul sanitar;
• carnete medicale conform cerinţelor.
7. Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de 3,5m2 pentru fiecare copil. Teritoriul taberei şi utilajul îngineresc va fi îngrădit integral. Numărul maxim admis pentru cazare într-o odaie va fi de max. 8 copii. Nu vor fi acceptate paturi suprapuse.
8. Operatorii economici printr-o declaraţie pe propria răspundere se vor obliga de a indica pe bilet costul integral.
9. Alimentarea copiilor va avea loc pe teritoriul taberei, într-un singur schimb.
Va fi asigurată alimentaţia echilibrată a copiilor, care să conţină toate substanţele nutritive necesare pentru acoperirea pierderilor de energie şi asigurarea dezvoltării normale a organismului.
Sortimentul de produse alimentare va fi variat. Mesele vor fi servite zilnic, la aceeaşi oră, cu un interval nu mai mare de 4 ore.
Să asigure disponibilitatea de inventar special (veselă, tacâmuri, echipamente, detergenţi şi dezinfectanţi).
Să-şi asume responsabilitatea directă pentru:


*calitatea produselor preparate;
*respectarea termenelor de valabilitate a păstrării, preparării şi livrării produselor alimentare utilizate la alimentarea cu hrană caldă a copiilor;
*asigurarea condiţiilor sanitaro-igienice necesare, înaintate către achiziţionarea, păstrarea, prepararea şi realizarea produselor alimentare şi a producţiei propriu produse, la organizarea alimentaţiei copiilor în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea acestui contingent; * respectarea obligaţiunilor funcţionale ale angajaţilor blocurilor alimentare;
*procurarea detergenţilor, substanţelor dezinfectante, vestimentaţiei de serviciu al lucrătorilor cantinei şi depozitului;
*asigurarea remunerării muncii salariaţilor conform legislaţiei în vigoare.
*pe parcursul executării contractului să asigure aprobarea meniului de perspectivă conform legislaţiei în vigoare.
10. Operatorii economici vor respecta condiţiile sanitar-igienice pe tot parcursul sezonului estival. Vor asigura deratizarea şi dezinfectarea încăperilor până la momentul executării contractului şi pe parcursul prestării serviciilor în mod corespunzător.
11. Să asigure dotarea taberei cu utilaj medical
şi medicamente necesare în dependenţă de numărul de copii şi în conformitate cu ordinul Ministrului Sănătăţii şi Ministrului Educaţiei nr. 428/369 din 25.05.2011, în special: *încăperea punctului medical urmează a fi amenajată conform cerinţelor;
*echipamentul medical, medicamentele conform legislaţiei în vigoare;
*să creeze condiţiile necesare pentru respectarea igienei personale a copiilor (asigurarea cu pachete individuale, lingerie de pat, veceu, lavoar, duş etc.)
12. Operatorii economici vor respecta toate prescripţiile antiincendiu confirmate de Serviciul Protecţiei Civile şi Situaţii Excepţionale.
13. Să creeze condiţii pentru desfăşurarea activităţilor cu caracter cognitiv şi distractiv. Să organizeze jocurile şi competiţiile sportive, întremarea copiilor prin diferite metode, desfăşurarea excursiilor, vizionarea filmelor şi emisiunilor TV, pregătirea programelor de agrement, etc. În cazul desfăşurării activităţilor în afara teritoriului taberei de vară, unde sunt necesare servicii de transport, participantul va asigura o unitate de transport specializat, atestat tehnic şi asigurat cu paşaport sanitar. Conducătorii auto antrenaţi în servicii de transport vor fi asiguraţi cu carnet medical.
*Operatorii economici trebuie să dispună obligatoriu de :
*Duş cu apă caldă separat – băieţi, fete *Teren pentru desfăşurarea activităţilor culturale (scenă);

*Terenuri de sport amenajate (fotbal, mini fotbal, tenis de masă, volei, baschet etc) *Inventar sportive
*Bazin la aer liber.
Agentul economic pe durata sezonului estival (respectiv a fiecărui schimb) sa poartă răspundere de viaţa şi sănătatea copiilor.
14. Dacă distanţa taberei este mai mare de 30 km de la Chişinău, administraţia taberei oferă transport gratuit pentru transportarea copiilor.
Conform anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Solomițchi Veronica
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2019, 15:38
Data ultimilor modificări
9 iun 2019, 0:51
Valoarea estimată (fără TVA)
487 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 437,50 MDL
Achizitii.md ID
21008096
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
17 iun 2019 15:42 - 29 aug 2019 15:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întremare a elevilor din instituțiile de învățământ din sectorul Buiucani în taberele din afara orașului în perioada estivală 2019 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cop 111.doc
Documentele la ofertă
duae
16.05.19 15:51
anunț de participare odihna de vara.docx 1111 (1).pdf anunț de participare odihna de vara.docx 1111 (1).pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare odihna de vara
16.05.19 15:51
Documentele lotului
anexa nr. 1.pdf
anexa nr. 1.
16.05.19 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TORENT PLUS SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 417 562,50 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Este casat pe locul 3 ținînd cont de ofert proapusa, precum și rezultatele inspectării condițiilor la fața locului, în temeiul criteriului de evaluare cel mai bun raport calitate-preț.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC "Medorienstar" srl

Preţul ofertei: 422 562,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Zimbet

Preţul ofertei: 455 062,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări