Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 121 942,91 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 14:28 - 27 mai 2019, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2019, 14:30 - 6 iun 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Will be used by SMART CAFFE users in all the activities related to idea generation, StartUp creation, communication with other stakeholders and help students and young researchers to create, develop, promote and commercialize their own innovative ideas .Processing of research results, communication with partners, documentation management, preparation of presentations.Preparation of business plans for delivering to investors.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2049, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Str. Mircesti 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Goia Valentina
Telefonul de contact
+37369204216
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 14:29
Valoarea estimată (fără TVA)
121 942,91 MDL
Achizitii.md ID
21008087
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2049, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mircești 44
Durata contractului
19 iun 2019 03:00 - 31 iul 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
10.5" tablet CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
16.05.19 14:28
Documentația standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
16.05.19 14:28
Anunțul de participare
tenderNotice
Anunț de participare
16.05.19 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 75 040 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Conform Decizie de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 80 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări