Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 400 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 17:04 - 22 mai 2019, 20:39
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mai 2019, 20:39 - 27 mai 2019, 20:39
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Fulgi de ovas, ambalat în saci a cîte 5-15 kg,Standart de referință și cerințele: GOST 21149-93,Standart de referință și cerințele: GOST 21149-93,livrarea
: la comandă conform graficului de livrare o dată în lună
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gorodnitchi
Telefonul de contact
024122193 / 079923111
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2019, 12:03
Data ultimilor modificări
20 iun 2019, 8:37
Valoarea estimată (fără TVA)
2 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21008073
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fulgi de ovas, ambalat în saci a cîte 5-15 kg, CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae produse alimentare.docx
Documentele la ofertă
20.05.19 20:23
spitalul anunt.doc
Documentele la ofertă
20.05.19 20:23
documentatia standard daspf alimentare.docx
Documentele la ofertă
20.05.19 20:23
duae produse alimentare.docx
tenderNotice
20.05.19 20:39
spitalul anunt.doc
Documentele la ofertă
20.05.19 20:39
documentatia standard daspf alimentare.docx
Documentele la ofertă
20.05.19 20:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 458,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: ofertant desemnat cistigator pe lotul dat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări