Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 16 625 MDL
Perioada clarificărilor: 16 mai 2019, 16:38 - 3 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2019, 10:00 - 6 iun 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Griş
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 iul 2019, 18:22
Valoarea estimată (fără TVA)
16 625 MDL
Achizitii.md ID
21008051
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
1 iul 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ambalate industrial în pachete a câte 1 kg, descrierea produsului imprimat pe ambalaj HG RM 68 din 29.01.2009 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_Semestru II
Documentele la ofertă
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Documentele la ofertă
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Documentele la ofertă
adrese
16.05.19 16:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

V A Struc

Preţul ofertei: 18 200 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertă descalificată din următorul motiv: Agentul economic SRL ”V.A.Struc” nu a respectat cerința obligatorie din documentația de atribuire - p.4 din tabelul de la p.15 din Anunțul de participare și p.3.2 din FDA: 4. Garanția pentru ofertă (1%) Original, emisă de o bancă comercială confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic. DA 3.2. Garanţia pentru ofertă: a) Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei SRL ”V.A.Struc” a depus garanția pentru ofertă prin transfer la contul altei autorități contractante, beneficiarul indicat în Ordinul de plată nr.274 din 04.06.2019 este Primăria mun.Bălți, IDNO 1007601003161. Licitația deschisă ocds-b3wdp1-MD-1557926874494 este organizată pentru DÎTS a Primăriei mun.Bălți, IDNO 1015601000259. S-a constatat încălcarea: p.18.2 - Operatorii economici vor pregăti ofertele într-o manieră structurată și securizată, ca răspuns la anunțul de participare publicat de către autoritatea contractantă în SIA „RSAP”, și 21.1 - Ofertantul va depune, ca parte a ofertei sale, o Garanţie pentru ofertă (F3.2), după cum este specificat în FDA punctul 3.2. din Documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173 din 05 octombrie 2018.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări