1
Perioada de actualizare
de la 15.05.2019 17:29
până la 25.05.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2019 08:00
până la 10.06.2019 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 112 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mai 2019, 17:29 - 25 mai 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2019, 8:00 - 10 iun 2019, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Brinza de vaca 2 %
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pirau Valentina
Telefonul de contact
069071826
Datele achizitiei
Data publicării
15 mai 2019, 15:14
Data ultimilor modificări
20 mai 2019, 13:46
Valoarea estimată (fără TVA)
112 000 MDL
Achizitii.md ID
21008045
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Durata contractului
1 iul 2019 15:24 - 30 dec 2019 17:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brinza de vaca 2 % CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia -prod alim- sim ii 2019-total.pdf documentatia -prod alim- sim ii 2019-total.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
20.05.19 12:31
_duae_produse sezoniere simii-2019.pdf _duae_produse sezoniere simii-2019.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
20.05.19 13:46
anunt_ prod alim-sim ii-2019.pdf anunt_ prod alim-sim ii-2019.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
20.05.19 13:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Preţul ofertei: 104 166,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: accept
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

JLC

Preţul ofertei: 105 275 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări