Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mai 2019, 11:56 - 27 mai 2019, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2019, 8:30 - 5 iun 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei la Anunț de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
15 mai 2019, 11:50
Data ultimilor modificări
25 iun 2019, 9:23
Valoarea estimată (fără TVA)
900 000 MDL
Achizitii.md ID
21008029
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
17 iun 2019 11:55 - 30 dec 2019 11:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire a servelor și sistemelor de stocare datelor nivel central al Agenției Servicii Publice CPV: 50312300-8 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reţea de date
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa.signed.pdf anexa.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa
15.05.19 11:56
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE pdf
15.05.19 11:56
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
15.05.19 11:56
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard word
15.05.19 11:56
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE word
15.05.19 11:56
documentatia standard servicii.signed.pdf documentatia standard servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
15.05.19 11:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 672 640 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 882 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări