1
Perioada de actualizare
de la 15.05.2019 09:51
până la 02.06.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.06.2019 17:00
până la 06.06.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 667 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mai 2019, 9:51 - 2 iun 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 iun 2019, 17:00 - 6 iun 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini (Capitolul IV ”Specificații tehnice și de Preț” din Documentația Standard)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
15 mai 2019, 9:32
Data ultimilor modificări
24 mai 2019, 12:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 667 000 MDL
Achizitii.md ID
21008020
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 iul 2019 09:47 - 14 aug 2019 09:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Staţii de lucru (desktop), UPS CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
15.05.19 09:51
duae (1).semnat.pdf duae (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
15.05.19 09:51
duae (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.05.19 09:51
documentatia_standard_bunuri (modificat).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (modificat).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.05.19 12:25
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.05.19 12:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 1 413 605 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 1 503 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 634 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări