Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 3 112 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2019, 11:02 - 31 mai 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2019, 0:00 - 3 iun 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 3, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caraguiale 1, mun. Chisinau
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2019, 10:44
Data ultimilor modificări
3 iun 2019, 15:52
Valoarea estimată (fără TVA)
3 112 000 MDL
Achizitii.md ID
21007964
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
5 iun 2019 08:00 - 20 aug 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea lucrarilor de reparatie capitala, etajul 3, in incinta CMF-5 din str. I. L. Caraguiale 1, mun. Chisinau CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.
14.05.19 11:02
fisa date scanata.pdf fisa date scanata.pdf
Documentele la ofertă
fisa date
14.05.19 11:02
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentatia_standard_lucrari.
14.05.19 11:02
anunt participare scanat.pdf anunt participare scanat.pdf
Documentele la ofertă
anunt participare
14.05.19 11:02
duae_lucrari.doc
Documentele la ofertă
duae_lucrari
14.05.19 11:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 1 873 116 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 2 101 089,87 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări