Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 4 920 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2019, 14:09 - 5 iun 2019, 10:21
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2019, 10:21 - 14 iun 2019, 10:21

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Descrierea o gasiti atasat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Snejana Balan
Telefonul de contact
022205267
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2019, 14:09
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 9:57
Achizitii.md ID
21007946
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Data:
31 mai 2019, 16:45
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Bună ziua. Termenul de livrare indicat în Anunțul de participare (2 luni) și DOCUMENTAŢIA STANDARD (3 luni) se diferă. Care este termenul corect?
Răspuns (31 mai 2019, 17:12):
Buna ziua.Va multumim foarte mult pentru ca ati observat gresala mecanica.Dar va informam ca astazi 31.05.2019 au fost modificate documentele de licitatie TERMENUL de LIVRARE ESTE 2 luni
Data:
2 iun 2019, 19:45
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua. Vreau sa va atrag atentia ca ati incărcat anuntul de participare eronat. Va rog să verificati data desfașurarii, termenul de livrare, și documentatia ce trebuie depusă odata cu depunerea ofertei. Vă multumesc.
Răspuns (3 iun 2019, 10:14):
Buna ziua Va rugam mult sa luati in calcul anuntul precedent sau toata descrierea din Documentatia Standart.Platforma nu mai permite actualizarea datelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.