Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 758 640 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2019, 9:54 - 23 mai 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2019, 14:00 - 4 iun 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei la Anunț de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2019, 9:48
Data ultimilor modificări
11 iun 2019, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
758 640 MDL
Achizitii.md ID
21007920
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
17 iun 2019 09:53 - 30 dec 2019 09:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii SW Subscription & Support Renewal antivirus Kaspersky CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard word
13.05.19 09:54
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE pdf
13.05.19 09:54
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE word
13.05.19 09:54
documentatia standard servicii.signed.pdf documentatia standard servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
13.05.19 09:54
anunt de participare modificat.signed.pdf anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare modificat
13.05.19 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BASS Systems

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 725 242 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări