Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 340 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 mai 2019, 10:18 - 18 mai 2019, 8:17
Perioada de depunere a ofertelor:
18 mai 2019, 8:17 - 21 mai 2019, 8:17
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrari de iluminarea scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform Hotaririi nr. 669 din 27.05.2016 art. 150 alin. 1 nu exista cel putin trei ofertanti, care au intrunit conditiile de calificare stabilite
Data anulării
30 mai 2019, 11:46
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, or.Nisporeni str.Al.cel Bun,55
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2019, 10:18
Data ultimilor modificări
30 mai 2019, 11:46
Achizitii.md ID
21007789
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare
Buget: 1340000.0 MDL
Anulată
Data:
7 mai 2019, 12:43
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua,imipare rau dar noi nu reusim sa vedem caietul de sarcini? cum ne puteti ajuta?
Răspuns (9 mai 2019, 08:41):
Buna ziua, caietul de sarcini si formularul de deviz il puteti gasi in Documentatia Standard (DS) Capitolul 4 pagina 40, tot in acest capitol gasiti formularul de deviz.
Lucrari de iluminare a scarilor catre Manastirea Stefan cel Mare
Data:
7 mai 2019, 14:31
Subiectul întrebării:
Anunt de participare punctul 9
Întrebare:
Anunt de participare punctul 9. In punctul 9 ati incalcat LEGE Nr. 131 Articolul 21. Pentru verificarea (Minim 5 ani de experiență specifică în livrarea bunurilor și/sau serviciilor similare) este destul de prezentat capacitatea tehnică şi/sau profesională sau lista lucrarilor similare rog excluderea punctului 9 din anuntul de participare si din documentatia standart.
Răspuns (9 mai 2019, 08:42):
Buna ziua! Referitor la Minim ani de experienta. Pe pagina web a ANSC se vor gasi suficiente decizii ale contestatiilor depuse in care e specificat urmatoarele: // Potrivit Art. 17, alin. (1) din Legea 131/2015 in funcţie de obiectul achizitiei publice, in sensul art.1 (Legea 131/2015) si de tipul procedurii alese conform art.46 alin.(1) (Legea 131/2015), autoritatea contractanta are obligatia de a stabili pentru fiecare procedura in parte criteriile de calificare si selectie, precum si documentele-suport, prevazute de legislatia in vigoare, necesare pentru a fi prezentate de catre operatorii economici. Suplimentar, conform art. 40 alin (1) (Legea 131/2015) Autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire ORICE cerintă, criteriu, regula si alte informatii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completa, corecta ai explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Deci cerinta de minim 5 ani este una corecta legal, posibil de aplicat si se incadreaza pe deplin in prevederile Legii 131/2015. Nici una din autoritati contractante, nu incalca legea si nici cerintele de calificare. Ca esenta pentru orice operator economic si autoritate contractanta e inteles ca la implementarea unor proiecte, faptul ca o companie are o experienta mai mare, implica un risc mai mic. Proiectele sunt cu perioade de garantie de 2-5 ani, iar o companie fara experienta suficienta, poate disparea in orice timp, asa cum nu poseda experienta implementarii si derularii unor proiecte cu perioade similare de garantie. Aplicarea in cele mai multe cazuri de catre compania fara experienta a unor preturi minime, implica dorinta acesteia tocmai de a-si asigura experienta, iar in timp, preturile minime atribuite nu se argumenteaza financiar, in acest sens companiile fara experienta si recent create sunt puse in dificultati financiare majore si nu pot asigura garantiile oferite. Un minim de 5 ani de experienta vine sa diminueze riscurile asimilate la implementarea proiectelor de orice natura, desi nu sunt un criteriu de baza, insa cu fiecare masura, autoritatea contractanta are intentia de a implementa proiecte de succes, sigure si fara a fi nevoita sa aloce bani fara argumente sustinute in acest sens. Cerintele date se regasesc in Documentatia de Atribuire / Standard si in anunt de participare. Deci ele sunt corecte, legale si incadrabile in prevederile Legii 131/2015, cel putin din perspectiva asigurarii si diminuarii unor riscuri pentru garantia lucrarilor.
Data:
8 mai 2019, 09:19
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Spuneti va rog garantia bancara se poate de facut transfer la contul primariei?
Răspuns (9 mai 2019, 08:47):
Buna ziua! Garantia bancara se poate de facut transfer la contul primariei si anume: MD97TRPDBI142310A11123AA
Data:
10 mai 2019, 15:26
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Spuneti va rog fisierele LTD pentru corpurile de iluminat nu se pot incarca electronic si semna ,cum le transmitem?
Răspuns (13 mai 2019, 15:55):
Buna ziua! Daca veti incerca sa arhivati documentele veti putea sa le plasati pe site. De altfel, alta solutie este ca fisierul .ltd sa fie salvat ca .txt si sa fie incarcat. tot e posibil. O alta solutie, este ca sa trimiteti simularea in format .pdf pe platforma, iar fisierele electronice. Indiferent de situatie, in cazul in care nu vor fi prezente fisierele electronice, noi vom remite solicitarea de expediere a lor prin email la toti ofertantii ce nu vor fi facut acest lucru.
Data:
15 mai 2019, 12:50
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Cutie cu cleme IP54 650x500x220 72 buc este precis corecta poztia cu asa panouri mari?
Răspuns (16 mai 2019, 08:16):
Da, este corect.
Data:
15 mai 2019, 15:52
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua.Concretizati va rog in criteriile de calificare pct.32 la ce materiale trebuie de prezentat certificatele de conformitate.Multumesc.
Răspuns (16 mai 2019, 08:17):
Buna ziua! Declaratii de conformitate pe materiale si utilaje puse in opera.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK